Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc word gebruikt om de games te spelen (momenteel denk ik aan : fallout 4, Hitman). als nog dagelijkse taken als mailen & surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had heb een budget in gedachten van 1600€ Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een scherm, muis , keybord van de vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige video kaart om nieuwere games vlot te draaien op mijn 1980x1080 monitor. een ssd om de os & games op te zetten. de cpu is niet echt iets waar ik me zorgen om maak, & ram kan ik altijd uitbreiden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ik heb zelf al wat dingen opgezocht maar ben niet zeker of alles compatibel is.
ik ben wel altijd tevreden geweest van vorige Intel processors, daarom mijn keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
bang for buck -> energie verbruik ->zo stil mogenlijk.
Ik zie momenteel het nut niet in van de Skylake lijn. indien iemand daar een argument voor heeft, graag.
Ga je overklokken?
geen overklokken. voor zover ik het begrijp is overklokken voor een game pc niet echt een must have. je kan beter uw geld in andere dingen steken.
Wat verwacht je van ons?[i]
bang-for-buck te krijgen.
Tips waar het goedkooper / stiller of energie zuiniger kan zijn zeker welkom.
Ik heb een lijstje samen gesteld & zou graag wat feedback krijgen van mensen met ervaring.
edit; Aangepast naar suggestie NLBuurman
Deze pc word gebruikt om de games te spelen (momenteel denk ik aan : fallout 4, Hitman). als nog dagelijkse taken als mailen & surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had heb een budget in gedachten van 1600€ Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een scherm, muis , keybord van de vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige video kaart om nieuwere games vlot te draaien op mijn 1980x1080 monitor. een ssd om de os & games op te zetten. de cpu is niet echt iets waar ik me zorgen om maak, & ram kan ik altijd uitbreiden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, ik heb zelf al wat dingen opgezocht maar ben niet zeker of alles compatibel is.
ik ben wel altijd tevreden geweest van vorige Intel processors, daarom mijn keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
bang for buck -> energie verbruik ->zo stil mogenlijk.
Ik zie momenteel het nut niet in van de Skylake lijn. indien iemand daar een argument voor heeft, graag.
Ga je overklokken?
geen overklokken. voor zover ik het begrijp is overklokken voor een game pc niet echt een must have. je kan beter uw geld in andere dingen steken.
Wat verwacht je van ons?[i]
bang-for-buck te krijgen.
Tips waar het goedkooper / stiller of energie zuiniger kan zijn zeker welkom.
Ik heb een lijstje samen gesteld & zou graag wat feedback krijgen van mensen met ervaring.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 199,81 | € 199,81 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 75,85 | € 75,85 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,- | € 359,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,59 | € 51,59 |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Crucial BLS8G3D1609ES2LX0CEU | € 44,- | € 44,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 12,46 | € 12,46 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 159,50 | € 159,50 |