Sinds twee weken werk ik op mijn werk met visual studio 2013.
Met dit programma ben ik een webapplicatie aan het bouwen.
Nou zitten er in een aantal vensters tabbladen verwerkt.
Voor die tabbladen gebruik ik onderstaande codering (ik heb een klein deel van de codering geselecteerd):
* Deze staat op dit moment ingesteld op MultiRowAuto en ik heb de breedte ingesteld op 100%. De oorspronkelijke codering bestaat uit 18 tabbladen welke op 2 rijen weergegeven moeten worden.
De bedoeling is dat deze mee schaalt afhankelijk van je schermgrootte.
Maar wanneer ik de webTab instel op MultiRowAuto zet hij alle tabbladen op 1 rij naast elkaar en zet hij onderin mijn browser een scrolbalk neer, zodat ik de overige tabbladen zie wanneer ik opzij scrol.
De tabbladen worden hier dus niet onder elkaar gezet wanneer je de breedte van je browser aanpast van groot naar klein.
Vervolgens heb ik ook de optie MultiRow geprobeerd. Het vreemde daaraan is alleen dat ik van de 18 tabbladen dan nog maar 3 tabbladen in helemaal uitgerekte vorm zie staan over 2 rijen.
1 van deze 18 tabblad items heb ik ingesteld op NextRow="true".
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg de tabbladen met geen mogelijkheid netjes verdeeld over 2 rijen onafhankelijk van de breedte van de browser.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Of ideeën hoe ik dit probleem kan oplossen?
Met dit programma ben ik een webapplicatie aan het bouwen.
Nou zitten er in een aantal vensters tabbladen verwerkt.
Voor die tabbladen gebruik ik onderstaande codering (ik heb een klein deel van de codering geselecteerd):
* Deze staat op dit moment ingesteld op MultiRowAuto en ik heb de breedte ingesteld op 100%. De oorspronkelijke codering bestaat uit 18 tabbladen welke op 2 rijen weergegeven moeten worden.
De bedoeling is dat deze mee schaalt afhankelijk van je schermgrootte.
Maar wanneer ik de webTab instel op MultiRowAuto zet hij alle tabbladen op 1 rij naast elkaar en zet hij onderin mijn browser een scrolbalk neer, zodat ik de overige tabbladen zie wanneer ik opzij scrol.
De tabbladen worden hier dus niet onder elkaar gezet wanneer je de breedte van je browser aanpast van groot naar klein.
Vervolgens heb ik ook de optie MultiRow geprobeerd. Het vreemde daaraan is alleen dat ik van de 18 tabbladen dan nog maar 3 tabbladen in helemaal uitgerekte vorm zie staan over 2 rijen.
1 van deze 18 tabblad items heb ik ingesteld op NextRow="true".
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg de tabbladen met geen mogelijkheid netjes verdeeld over 2 rijen onafhankelijk van de breedte van de browser.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Of ideeën hoe ik dit probleem kan oplossen?
<ig:WebTab ID="WebTab1" runat="server" Width="100%" BackColor="#E6E6E6" DisplayMode="MultiRowAuto" EnableOverlappingTabs="True" Font-Overline="False" TabIndex="1" SelectedIndex="7">
<Tabs>
<ig:ContentTabItem runat="server" Text="Bezoek adres" BackColor="#d9d9d9">
<Template>
<!-- tabblad aanvullende gegevens Bezoek adres-->
<table style="width: 100%; height: 400px;">
<tr>
<td style="padding: 20px 10px; vertical-align: top;">
<table style="width: 100%;">
<tr>
<td class="demo_tekst">Straat:</td>
<td class="demo_veld" colspan="2">
<ig:WebTextEditor ID="demo_Adres" runat="server" CssClass="demo_invoer_verplicht" Height="20px" Width="195px">
</ig:WebTextEditor>
</td>
<td> </td>
<td class="demo_tekst">Huisnummer:</td>
<td>
<ig:WebTextEditor ID="demo_Huisnummer" runat="server" CssClass="demo_invoer_verplicht" Height="20px" Width="90px">
</td>
</tr>
<tr>
<td class="demo_tekst" style="height: 26px">Postcode:</td>
<td colspan="2" style="height: 26px">
<ig:WebTextEditor ID="demo_Postcode" runat="server" CssClass="demo_invoer" Height="20px" Width="90px">
</td>
<td style="height: 26px"></td>
<td class="demo_tekst" style="height: 26px">Plaats:</td>
<td style="height: 26px">
<ig:WebTextEditor ID="demo_Plaats" runat="server" CssClass="demo_invoer_verplicht" Height="20px" Width="200px">
<Buttons CustomButtonDisplay="OnRight">
<CustomButton Text="..." />
</Buttons>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="demo_tekst" style="height: 26px">Land:</td>
<td style="width: 34px; height: 26px;">
<ig:WebTextEditor ID="demo_Landnummer" CssClass="demo_invoer" runat="server" Height="20px" Width="42px">
<Buttons CustomButtonDisplay="OnRight">
<CustomButton Text="..." />
</Buttons>
</td>
<td style="width: 122px;">
<ig:WebTextEditor ID="demo_Landnaam" runat="server" CssClass="demo_invoer" Height="20px" Width="195px">
</td>
<td style="height: 26px"> </td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</Template>
</ig:ContentTabItem>