Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik doel meer op dit soort bureaus, specifiek dit bureau kost goud (denk aan 6000+
Nu nog de afgeronde varianten zien te vinden, en dan het liefst van hout ipv kunststof fineer
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:17 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
na veel wikken, wegen en oneindige ralkeuzes, heb ik zojuist (ongezien) deze tafel besteld

een Muller M10 highline, in 180x80, linoleum blad, gespoten poten in RAL 9006 (of 9007, ben ik nog niet helemaal over uit)
Ding staat nergens in Nederland verder, maar er wordt me door verschillende mensen op het hart gedrukt dat de kwaliteit en afwerking meer dan dik in orde zullen zijn. Ik hoop het, want het zijn geen lullige prijzen...
Echter gaat zoiets wel je hele leven mee en heb je er altijd plezier van.
Succes ermee!
Regeren is vooruitschuiven
Het design is best mooi maar mij te duur
do hope soNO_Excuses schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:14:
Dat zijn zeker geen lullige prijzen inderdaad.
Echter gaat zoiets wel je hele leven mee en heb je er altijd plezier van.
Succes ermee!
80 is prima hoor. Ik heb nu 75 en dat is ook al voldoende eigenlijk.T-MOB schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:15:
Dat is een mooie strakke tafel! Voor het geld mag hij zeker wel puik afgewerkt zijn. Maar is 80cm niet wat ondiep voor een bureau? Ik heb zelf een tafel van 110cm in gebruik en zou toch geen 30cm dichter op de schermen willen zitten. Mueller levert ook een 200x95-model.
...ondanks een 27" iMac.
't ding zit best nog wel kunstig in elkaar.Gadgeteer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:15:
Dat is een dure gebogen plaat
Het design is best mooi maar mij te duur
Het is een stalen frame met stalen (idd gebogen plaatstaal) wangpoten.
Het blad ligt op stalen liggers. Daardoor kan alles nog vrij slank blijven (4 cm)
Ik heb een meubelmaker in de familie dis het A niet voor dat bedrag kon maken voor me, B in hout zou worden, en C 8 cm dik.
Met die diktes krijg je weer dat je knieën of armleggers niet onder de tafel gaan enzo. En het is lelijk.
En zo als Muller hem maakt blijft ie ook nog demontabel
nu nog 8 weken wachten demmit
[ Voor 32% gewijzigd door paQ op 17-12-2015 15:30 ]