Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop all round gebruik (licht game+foto/videobew.)

Pagina: 1
Acties:

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:57
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal all round gebruikt worden, maar met name:
  • Surfen + tekstverwerken vanuit de hangmat (... letterlijk)
  • Foto en videobewerking middels photoshop premier, lightroom en elements
  • Licht gamen - FIFA 16
Wat is je budget?
Het budget is EUR. 1.000,= (maar als er echt een betere keuze is voor EUR. 1100 dan is dit het overwegen waard)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet handelbaar zijn... zoals vermeld op zijn minst gemakkelijk in een hangmat gebruikt kunnen worden. Dit is een beetje de 'benchmark' aangezien we binnenkort voor 6 maanden naar het buitenland verhuizen.
Wel zou 15" de voorkeur hebben qua schermgrootte ivm. foto/ videobewerking.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren als het maar een degelijk merk is... (stating the obvious wellicht :P )

Na wat rondkijken ben ik uitgekomen op de Lenovo y50 70 (I7-4720HQ, 8 GB RAM, 960M, FHD). Enige nadeel is ontbreken SSD, maar deze zou ik wellicht zelf kunnen vervangen in de toekomst (nog nooit gedaan, maar ziet er niet zo ingewikkeld uit).

De N55 serie van ASUS zou ook nog wel in aanmerking komen, maar kan nu niet goed bepalen welke nu het 'beste' is (lenovo vs. ASUS)

De zenbook UX305 ziet er ook aantrekkelijk uit, maar deze lijkt mij net te licht qua hardware en is 13,3"

Wellicht hebben jullie nog slimme suggesties of vragen die mij kunnen helpen in de keuze?