Verwijderen / aanpassen user review _Ray_

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Onderwerp moet zijn: Wijziging User Review - Elect _Ray_

Ik heb van _Ray_ een negatieve review gehad, terwijl deze gebruiker niet de koper is van mijn aangeboden product. Het gaat hier naar mijn idee om een aanname van zijn kant dat de verkoop gesloten was als hij zondagochtend de hoogste bieder was. Ik heb de zondagochtend geen tijd gehad om bieders te contacteren, waarbij ik de maandag de hoogste bieder een bericht heb verzonden.

Ik heb hem gevraagd of hij mee wilde gaan met het bod van 70 euro wat het hoogste bod was op de veiling. Dit wilde _Ray niet, wat mij betreft is de veiling dan doorslaggevend.

Zouden jullie, tot dit wellicht opgelost wordt, in ieder geval de persoonlijke gegevens uit de user review willen verwijderen? Dit lijkt me geen toegevoegde waarde te hebben dan bewust schade toe te brengen aan iemands naam. Aan zijn kant is er niets gebeurd, behalve dat hij de veiling niet heeft gewonnen.

gallery: Elect

[ Voor 48% gewijzigd door Elect op 07-10-2015 13:07 . Reden: Vergeten het topic goed te zetten. ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ray_
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 17:07
als ik een mail krijg met:
Beste Ray,
Omdat ik veel reacties heb ontvangen en iedereen vraagt of ik ze wil verkopen voor een bepaalde prijs, inclusief of exclusief verzendkosten, heb ik de advertentie omgezet naar een veiling. De prijs is dan altijd exclusief verzendkosten.
Wat mij betreft moeten we de 3 dagen van Tweakers niet aan te houden. Ik zal zondagochtend de hoogte bieder een bericht sturen.
ga ik er van uit als ik zondag ochtend de hoogste bieder ben, het ook krijg
waarom stuur jij mij anders zon mail?
je legde mij uit dat je zondag geen tijd had, geen probleem mee
maar ik verwacht dan maandag een bericht dat ik het heb
maar maandag werd ik overboden, en ging je daar op in

[ Voor 13% gewijzigd door _Ray_ op 07-10-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 23:18
knip

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 15-10-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Beste Raymond,

Zoals reeds gezegd per mail:
Ik heb inderdaad gezegd dat ik zondagochtend zou kijken welke de hoogte bieder was, maar ik was niet in staat de biedingen te controleren. Ik heb dit pas maandag gedaan, en daarbij het hoogste bod op de maandag gehanteerd.

Nergens heb ik vermeld dat als je zondagochtend om 11.59 uur het hoogste bod hebt, je automatisch hebt gewonnen en je dan recht hebt op het product. Ik zou je inderdaad een bericht sturen, dit is niet gelukt.

Ik snap vanuit jouw kant de beoordeling, ondanks dat ik het niet met je eens ben.
Helaas pas je het toe door selectief enkel mijn communicatie te plaatsen, inclusief persoonsgegevens. Dat lijkt mij voor de 'aangedane schade' buitenproportioneel.

[ Voor 32% gewijzigd door Elect op 07-10-2015 14:14 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ray_
ik heb expres jou mails 1 op 1 gekopieeerd om niet de indruk te wekken dat ik regels weglaat
ik wil hier best mijn antwoorden ook 1 op 1 neerzetten hoor, geen probleem

"Nergens heb ik vermeld dat als je zondagochtend om 11.59 uur het hoogste bod hebt, je automatisch hebt gewonnen en je dan recht hebt op het product. Ik zou je inderdaad een bericht sturen, dit is niet gelukt."

nee zo letterlijk staat het er niet
maar wat maak jij er uit op als er staat:
Beste Ray,
Omdat ik veel reacties heb ontvangen en iedereen vraagt of ik ze wil verkopen voor een bepaalde prijs, inclusief of exclusief verzendkosten, heb ik de advertentie omgezet naar een veiling. De prijs is dan altijd exclusief verzendkosten.
Wat mij betreft moeten we de 3 dagen van Tweakers niet aan te houden. Ik zal zondagochtend de hoogte bieder een bericht sturen.
dan had je dat achterwege moeten laten
ander voorbeeld van tweaker mrxdream, die zet zo vaak de veiling aan, en die kan minimaal op 3 dagen, en zet er dan bij, de hoogste bieder om 20:00uur heeft het
hij krijgt om 20:01 of nog later ook vaak hogere biedingen, maar houd zich aan wat hij er neergezet heeft

[ Voor 4% gewijzigd door _Ray_ op 07-10-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ray_
meneer gaat nog even door he
nu krijg ik de volgende beoordeling

Beoordeling van Elect over _Ray_, donderdag 8 oktober 2015
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Onvolwassen en met met dreigende toon in communicatie na een andere interpretatie van een DM.
Advertentie: ASRock B75 Pro3-M, Intel Celeron 1610 2.6 GHZ

er staat:

vervolgens beweren dat er nergens zoiets staat

en dan nu mij negatief beoordelen op zijn eigen gemaakte fout

wat een minne streek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous

excommunicado

Ik heb beide beoordelingen verwijderd,
_Ray_ een beoordeling mag alleen geschreven worden indien er een overeenkomst is ontstaan. Bieden op een veiling is voor geen van de partijen bindend.

Elect wraakreviews zijn eveneens niet de bedoeling.

Ik zou zeggen schud elkaar de virtuele hand en gooi er een laag zand overheen.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.