Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school voor ong. 800 euro.

Pagina: 1
Acties:

• Pockify
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows laptop, ik wil hem gebruiken voor word, indesign, illustrator en photoshop (niet al te zware bestanden). Gamen zal ik niet doen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
850 max. euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ik neem veel mee, ik wil een ultrabook of een normale laptop op mooi dun formaat.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Geen Medion.

Ook wil ik minstens: i5 processor, 8GB ram (tenzij je zelf gemakkelijk de ram kan installeren),, IPS Paneel, 1080p scherm, 500GB HDD of een 256GB SSD (Ik wil later gewoon een SSD kopen en installeren als het geen SSD heeft)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
Welkom op Tweakers, we verwachten naast een eisenlijstje dat je ook zelf inzet toont en dus eerst onderzoek doet en zelf met opties komt, dit is te lezen in LAA beleid
Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de NBBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.

4. We zijn voorzien van een hele mooie Pricewatch waar een groot aantal producten in zijn te vinden. Gebruik deze mogelijkheid dan ook om je componenten/producten bijeen te zoeken.

Wat we dus niet meer willen zien zijn:
Linkjes naar wenslijsten*
Linkjes naar boodschappenwagentjes bij winkels
Afbeeldingen met de genoemde onderdelen.
* klik in dat geval op de knop 'Genereer RML' om de tabel te krijgen die je kan kopiëren in je bericht.
Kijk ook eens naar de best buy guides en in de pricewatch, daar kun je zelf filters instellen met je eisen.

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 07-10-2015 11:52 ]

• Pockify
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-12-2024
Er staan vrijwel geen laptops met de dingen die ik zoek.