Toon posts:

Pinnacle DV500: ook normaal capturen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier op me werk met een pinnacle DV500 daarbij heb ik een of andere kabel met een aantal uitgangen en ingangen, (s-video, tulp stekkertjes) die heb ik aangesloten op de DV500 maar, ik vraag me nu af hoe ik dan van een Video recorder kan capturen..

iemand hier enig id??

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Gewoon op de tulp aansluitingen aansluiten van de videorecorder of een SCART converter kopen (als je vcr geen tulpaansluitingen heeft) :)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43
Je moet het bovenste rijtje van de breakoutbox gebruiken, dat is namelijk je input signaal. Vervolgens zal je met behulp van de Pinnacle Software de output op composite moeten zetten (als je Premiere gebruikt moet je het hier ook nog eens aangeven). Capturen gaat dan net zo makkelijk als met DV.

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Ik heb dat als volgt gedaan:

doe de antennekabel die nu in je tv- kaart zit in je videorecorder en van je videorecorder naar de tv kaart doe je met een gewone antennekabel en klaar is kees.
Wel natuurlijk even je videokanaal opzoeken met je tv kaart

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43
Op dinsdag 19 juni 2001 21:48 schreef briezzer het volgende:
Ik heb dat als volgt gedaan:

doe de antennekabel die nu in je tv- kaart zit in je videorecorder en van je videorecorder naar de tv kaart doe je met een gewone antennekabel en klaar is kees.
Wel natuurlijk even je videokanaal opzoeken met je tv kaart
Hij heeft het over een DV500 en niet over een tv-kaart. De DV500 is een videobewerkingskaart voor bewerking van DV, Analoog en S-VHS.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber