[PW] Combinatie van productgroepen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Naar aanleiding van het bericht en de video over Microsofts laptop zou ik het volgende willen voorstellen voor de PW. Nu Skylakeprocessors langzamerhand in steeds meer nieuwe producten zitten en de grenzen tussen laptops en tablets wat vager worden, lijkt het me fijn om op meer categorieën tegelijkertijd te kunnen zoeken. (Naast - en niet in plaats van - de al bestaande feature om gewoon per productgroep te zoeken en vergelijken.) Nu zijn de meeste tablets natuurlijk 10" of kleiner en hebben de meester laptops een schermdiagonaal van 13,3" of groter, maar dat zegt lang niet altijd meer iets over het soort apparaat wat je voor je hebt. AIO's, convertibles, laptops met een toetsenborddock, smartphones, phablets, enz. Allemaal verschillende apparaten, maar ook heel veel overlappingen. Vanzelfsprekend kan ik de productnummers van Tweakers in de de url plakken, of het nieuwe lijstje bij "vergelijken" vullen met een paar laptops en tablets om te vergelijken. Dat werkt ook, maar dan staan de kenmerken niet mooi naast elkaar. Neem bijv. deze willekeurige vergelijking van tablets en laptops."Overige specificaties" staan wel naast elkaar, maar "beelddiagonaal en lcd panel"kom je beide 2 keer in de lijst tegen - in aparte delen van de lijst. Bij tablets zie je dan wel weer "schermtype", maar dat zie je bij laptops weer niet. Nu komt het misschien lang niet altijd voor dat iemand 2 apart productgroepen op deze manier wil vergelijken, maar met tablets en laptops lijkt het mij wel heel handig en van toevoeging voor de Pricewatch.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 07-10-2015 10:56 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lIw3OrLBdgZXpmCz2VwZ4OkK/full.gifbs

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2016 21:14 . Reden: Flaptop-ph-t-ablets betreft toetsenbord-twijfelaars ]