Ik heb last van een bijzonder vreemd fenomeen. Ik heb 2 HP Z400 workstations. Zodra ik hier een Iiyama ProLite T2236MSC-B2 touchscreen aanhang (DVI + USB) duurt het letterlijk 10 minuten voordat de PC door zijn BIOS POST checks heen is en windows geboot wordt. De letters in het POST scherm verschijnen in groepjes van 3 a 5 letters per keer, zo traag gaat het. Zodra ik de USB kabel uit de monitor trek boot de PC weer op normale snelheid. Als de boot windows eenmaal gestart is dan is de PC terug op normale snelheid en werken de schermen als een zonnetje.
Iemand enig idee wat bovenstaande zou kunnen veroorzaken en hoe ik het zou kunnen oplossen/omzeilen? De HP Z400 draait de laatste BIOS.
Het probleem treedt ook op als ik mijn andere Z400 via USB aan dit touchscreen hang, dus het lijkt geen specifiek probleem voor een machine.
Daan
Iemand enig idee wat bovenstaande zou kunnen veroorzaken en hoe ik het zou kunnen oplossen/omzeilen? De HP Z400 draait de laatste BIOS.
Het probleem treedt ook op als ik mijn andere Z400 via USB aan dit touchscreen hang, dus het lijkt geen specifiek probleem voor een machine.
Daan