Ik ben een game pc aan het bouwen en kan wat hulp gebruiken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen, ik speel ontzettend veel verschillende games dus hij moet veel aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een aantal onderdelen dus ongeveer 600/700 Euro is mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de videokaart die ik al heb, dus die heb ik niet meer nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een simpel systeem, met goeie duurzame onderdelen (deze PC moet nog lang mee gaan).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, als alles maar van goeie kwaliteit is!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo, als alle onderdelen maar van goede kwaliteit zijn, en ik ben bereid iets over het budget te gaan als iemand een heel goed idee heeft!
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken, alles blijft netjes zoals het is
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij een solide build kunnen geven rondom de videokaart die ik al heb (ik wil deze dan ook niet vervangen!) Ik heb al een lijstje gemaakt maar weet niet zo goed of die goed is
In dit lijstje missen dus Voeding en eventueel een CPU koeler (omdat deze AMD processor nog wel heet kan worden) dus misschien daar nog tips voor?! Alle feedback is welkom! Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een goed mechanisch toetsenbord (of game toetsenbord in het algemeen). Deze mag niet duurder dan 100 euro zijn!
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen, ik speel ontzettend veel verschillende games dus hij moet veel aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een aantal onderdelen dus ongeveer 600/700 Euro is mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de videokaart die ik al heb, dus die heb ik niet meer nodig
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 246,69 | € 246,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 246,69 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een simpel systeem, met goeie duurzame onderdelen (deze PC moet nog lang mee gaan).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, als alles maar van goeie kwaliteit is!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo, als alle onderdelen maar van goede kwaliteit zijn, en ik ben bereid iets over het budget te gaan als iemand een heel goed idee heeft!
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken, alles blijft netjes zoals het is
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij een solide build kunnen geven rondom de videokaart die ik al heb (ik wil deze dan ook niet vervangen!) Ik heb al een lijstje gemaakt maar weet niet zo goed of die goed is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 177,- | € 177,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 527,85 | |
In dit lijstje missen dus Voeding en eventueel een CPU koeler (omdat deze AMD processor nog wel heet kan worden) dus misschien daar nog tips voor?! Alle feedback is welkom! Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een goed mechanisch toetsenbord (of game toetsenbord in het algemeen). Deze mag niet duurder dan 100 euro zijn!
Alvast bedankt!