Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag probeerde ik de nieuwste android op mijn mobiel te zetten Huawei y300.
Ik heb een horloge besteld de moto 360, deze werkt alleen met android 4.2.2 of hoger.
Mijn mobiel gebruikte jelly bean 4.1.1. Na een korte tijd research te hebben gedaan adviseerde mensen een app te downloaden deze runde ik en zou mijn recovery van mijn mobiel veranderen. Toen ik mijn mobiel opnieuw opstarte kreeg ik de error Image signature verify fail. Zo ziet het eruit: http://prntscr.com/8oh4pg.

Ik heb research gedaan voor oplossingen maar volgensmij is mijn mobiel helemaal bricked.
Hij opent niet meer recovery POWER BUTTON VOL+ en ook niet meer fastboot POWER BUTTON VOL-
ik kom alleen nog maar in de download menu VOL+ en VOL-.
Heeft een van jullie mischien een oplossing?

-Nick

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 21:41 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:22:
Heeft een van jullie mischien een oplossing?
Allereerst wat heb je zelf al geprobeerd? Dit voorkomt dat we komen met dezelfde oplossingen.

Ik kwam in ieder geval dit tegen:
I will help you unbrick you’re phone,its easy but you need patience
1. Find and download firmware on huawei official site(I used general version)
2.create new empty folder on you’re PC desktop
3.now extract downloaded firmware to you’re new folder
4. On a blank formatted SD card copy and paste update app from desktop to SD card
5.remove battery from phone and insert SD card,wait about 10 seconds and place battery back in phone
6.now hold volume down button and hold power button,you’re phone should now start installing the firmware in 2 steps,please be patient as a lot of the time the install fails at step 2 of 2,if it fails at step 2 of 2 more than once then you will have to try a different firmware I.e. b170,b186,b189 and so on(I tried 3 different firmwares before achieving success) google has all the various different firmwares,you have to find them and succeed with trial and error
Is te vinden in deze post. Zijn een hoop mensen met hetzelfde probleem met diverse oplossingen.