Wat te doen ???

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
mijn bp6 is dood en nu ken ik 2 dingen doen

ik heb nu een celly 366@550 met soltek converter op mijn bh6 ( andere cpu is te koop )

Nu kan ik na de vakantie 2 dingen doen..

1 Mijn andere celly + mobo verkopen en en duron + mobo weer kopen en oc natuurlijk probleem is dat ik pc100 heb :(

of

2 Mijn bh6 houden en mijn celly verkopen en een celly 2 ( en overklokken natuurlijk ) kopen op die slot converter.. Evt als ik nog een nieuwe bp6 krijg ( denk ut nie veel getweakt :) ) verkoop ik die en de BH6 en koop ik een nieuw mobo

Wat zouden jullie doen ??

Op verzoek nummertjes

Verwijderd

Ik zou in 1 klap de PIII600 kopen, want uit jouw verhaal wordt ik niet veel wijs, zet er eens nummertjes bij ! :)

Verwijderd

Koop een athlon of duron schiet je veel meer me op..

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Aangezien je al een mobo hebt is de Celly2 waarschijnlijk de voordeligste keus, niets Duron of Athlon, alleen as je je mobo voor een mooie prijs (250-300) kan verkopen aan een gek kan je voor de Duron gaan (kan altijd wel, maar de beste keus is het dan pas). Vertel ff wat je hebt nu voor cpu en wat je wilt doen met je nieuwe

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Heb nu 2x een celly 366 @ 550 maar een kapotte bp6 staat ook boven aan tis voor al een knutsel/game/workstation/inet/develop pc

alles dus :)