Ik zoek een?
Televisie en volgens mij ben ik niet de enige in dit forum
Wat zijn je eisen/wensen?
- 47" ~50"
- Full HD, want volgens mij geeft UHD geen meerwaarde binnen dit budget en schermgrootte
- SmartTV heeft wel de voorkeur i.v.m. Netflix, Uitzendinggemist en mijn Synology (DSvideo)
- 3D is een leuke feature maar zeker niet noodzakelijk
Wat is je budget?
Volgens mij moet ik voor een euro of 800 een heel eind zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tja, waar een televisie voor dient hé, vooral live-tv en films kijken. Wat betreft het geluid is het nog even afwachten. In principe hebben wij hier een simpele 5.1 audioset staan, maar van de drie verschillende afstandsbedieningen worden mijn medebewoners gek
. Ik ben wel in het bezit van een Logitech Harmony, maar i.c.m. de huidige tv werkt dat voor geen meter. Op dit moment staat er namelijk nog een 'flatscreen' van de eerste generatie. Zal toch op z'n mist al wel 10 jaar oud zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen. Toevallig ben ik uitgekomen op 3 Sony toestellen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sony de markt domineert in deze klasse
Televisie en volgens mij ben ik niet de enige in dit forum
Wat zijn je eisen/wensen?
- 47" ~50"
- Full HD, want volgens mij geeft UHD geen meerwaarde binnen dit budget en schermgrootte
- SmartTV heeft wel de voorkeur i.v.m. Netflix, Uitzendinggemist en mijn Synology (DSvideo)
- 3D is een leuke feature maar zeker niet noodzakelijk
Wat is je budget?
Volgens mij moet ik voor een euro of 800 een heel eind zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tja, waar een televisie voor dient hé, vooral live-tv en films kijken. Wat betreft het geluid is het nog even afwachten. In principe hebben wij hier een simpele 5.1 audioset staan, maar van de drie verschillende afstandsbedieningen worden mijn medebewoners gek
Wat heb je zelf al gevonden?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Sony Bravia KDL-50W755C Zwart | € 749,- | € 749,- |
1 | Sony Bravia KDL-50W805B Zwart | € 775,- | € 775,- |
1 | Sony Bravia KDL-50W805C Zwart | € 778,- | € 778,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.302,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen. Toevallig ben ik uitgekomen op 3 Sony toestellen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sony de markt domineert in deze klasse