Nieuwe 50" Full HD televisie (€800,-)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:37

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Ik zoek een?
Televisie en volgens mij ben ik niet de enige in dit forum :P

Wat zijn je eisen/wensen?
- 47" ~50"
- Full HD, want volgens mij geeft UHD geen meerwaarde binnen dit budget en schermgrootte
- SmartTV heeft wel de voorkeur i.v.m. Netflix, Uitzendinggemist en mijn Synology (DSvideo)
- 3D is een leuke feature maar zeker niet noodzakelijk

Wat is je budget?
Volgens mij moet ik voor een euro of 800 een heel eind zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tja, waar een televisie voor dient hé, vooral live-tv en films kijken. Wat betreft het geluid is het nog even afwachten. In principe hebben wij hier een simpele 5.1 audioset staan, maar van de drie verschillende afstandsbedieningen worden mijn medebewoners gek ;). Ik ben wel in het bezit van een Logitech Harmony, maar i.c.m. de huidige tv werkt dat voor geen meter. Op dit moment staat er namelijk nog een 'flatscreen' van de eerste generatie. Zal toch op z'n mist al wel 10 jaar oud zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
#ProductPrijsSubtotaal
1Sony Bravia KDL-50W755C Zwart€ 749,-€ 749,-
1Sony Bravia KDL-50W805B Zwart€ 775,-€ 775,-
1Sony Bravia KDL-50W805C Zwart€ 778,-€ 778,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.302,-

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen. Toevallig ben ik uitgekomen op 3 Sony toestellen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sony de markt domineert in deze klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Ik denk dat ik binnenkort de Sony 50W805C ga bestellen, tenzij er nog andere tips en adviezen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Voor het kleine prijsverschil zou ik zelf ook voor de 805C gaan :) Veel plezier ermee.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik ben het helemaal eens met Hahn. Het prijsverschil met de W805B is momenteel te klein geworden om nog voor dit oudere model te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.
Zijn er verder nog modellen van andere fabrikanten die in aanmerking komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 19:38
Ik zit in hetzelfde segment te kijken en ik kom ook elke keer weer uit op de 805C. Laatste tijd zie ik verschillende aanbiedingen die vreselijk interessant zijn. Zo is hij nu volgens mij voor €735 te krijgen bij bestbuyshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
De sony 805c is een aanrader ja. Heb em zelf binnen sinds vorige week en heb nog geen moment spijt gehad. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Beeld is gewoon top, smart functies werken goed en snel. Wat wil je nog meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:50
Hoe is de 805c kwa reactietijd? Iemand toevallig een console er op aangesloten, PS4 oid?
Pagina: 1