Starcraft 2 LofV Campain?

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik mag misschien wat nieuws missen of topics, maar ik start nu het spel op, downloads een patch, bleef hangen en Battle.net App afgesloten.

Startte het spel weer en login issue. Opnieuw opgestart en kreeg een keuze en zelfs Campain. Mis ik iets?
Op dat account heb ik alleen WoL.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
Bij Pre-order krijg je toegang tot Proloog campaign, tenzij je geluk hebt en toegang hebt tot de voledige campaign.

maar denk dat dat nog in een patch komt rond release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ik heb geen pre-order gedaan en toch had ik toegang. Maatje van me had hetzelfde en we konden dit beiden op NA.

Bedankt voor je reactie :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, met de nieuwe 3.0 patch krijgt iedereen toegang tot de eerste 3 missies. Zie het als een lokkertje zodat je LOTV gaat kopen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Aha bedankt, ik mag dat wel van ze :)
Voor mij weer de vraag of ze bij de 3 missies houden.

Dit omdat ik begrepen had dat LotV een compleet stand alone was? Ik vond met de HotS implementie op WoL de game nogal brakkerig. Vooral de menu's en als je vrienden in je eigen lobby wilde spelen.

[ Voor 77% gewijzigd door XRayXI op 07-10-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
De hele LotV Campaign moet nog komen en geloof dat ze ook stand alone beschikbaar komen/worden. Als ze het wel of niet al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, LOTV komt pas op 10 november uit en is inderdaad een los deel. Mocht je een of meerdere voorgaande delen niet hebben is dat geen probleem. Met de nieuwe interface kun je straks eenvoudig de juiste campaign selecteren om te spelen. Ook hebben ze geprobeerd er meer social in te stoppen zodat je makkelijker mensen kunt vinden om mee te praten/spelen etc.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Hartelijk dank heren voor de extra informatie.
Ik wens jullie een prettig weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Weet iemand van jullie misschien of er nog onderscheid gemaakt wordt tussen de PC versie en Mac versie? Ik wilde namelijk pre-orderen via http://www.gamesync.nl/le...ft-2-kopen-bestellen.html , maar zie in de beschrijving dat het een PC versie betreft. Naar mijn beste weten wordt er geen onderscheid gemaakt, maar dacht dat het geen kwaad kon om te vragen. Heb namelijk de mac versie nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:40

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

prototype schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:38:
Weet iemand van jullie misschien of er nog onderscheid gemaakt wordt tussen de PC versie en Mac versie? Ik wilde namelijk pre-orderen via http://www.gamesync.nl/le...ft-2-kopen-bestellen.html , maar zie in de beschrijving dat het een PC versie betreft. Naar mijn beste weten wordt er geen onderscheid gemaakt, maar dacht dat het geen kwaad kon om te vragen. Heb namelijk de mac versie nodig :-)
Alle Blizzard spellen zijn zowel Windows en OSX dus hoeft je geen zorgen te maken!

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

@Chibi2k: ah, dus met een pre-order key zou ik zowel de PC als de mac versie moeten kunnen downloaden? Awesome als dat 't geval is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
prototype schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:42:
@Chibi2k: ah, dus met een pre-order key zou ik zowel de PC als de mac versie moeten kunnen downloaden? Awesome als dat 't geval is!
De Key is niet meer dan een toegang die je activeert op je battle.net account. Of jij daarna op de Mac of op de PC gaat installeren zal blizzard een zorg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

@Dennism: Awesome, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
Dit kan prima in het normale topic imho

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.