Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop, mooie uitstraling 1400

Pagina: 1
Acties:

• Nicasius
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 10:22
Wat ga je met je laptop doen?
Met mijn laptop wil ik games spelen zoals CS go & DayZ

Wat is je budget?
1400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop is bestemd voor games maar ook voor mijn werk.
Het is dus fijn als de laptop er degelijk uitziet.

Hiervoor had ik een asus N550JV. Prima laptop, maar door is 4x kapot gegaan waardoor ik mijn koop heb kunnen ontbinden. Hiermee kon ik csgo prima spelen maar dayZ was een tikkeltje te zwaar.
Dus wat ik nu zoek is een soortgelijke laptop qua degelijkheid, maar met een iets zwaardere videokaart.
De DELL XPS 15 komt binnenkort uit, wat een gave laptop is maar ik denk dat deze qua prijs iets te duur wordt. Geen idee eigenlijk en ik kan ook niet vinden wat voor video kaart de laptop heeft.

Wat ik zoek is dus een mooie laptop, geen gamelaptop aangezien de laptop een lompe uitstraling heeft zoals de MSI gamelaptop. Of ik moet natuurlijk een mooie laptop over het hoofd zien die wel een zakelijke uitstraling heeft.
Zoiets als de Asus N550JV is dus een prima voorbeeld.

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 13:33

Cidious

The Bloody Gent

kijk eens naar de MSI GS60 modellen. maar 2cm dik and slechts 2kg. Daarnaast packen ze genoeg punch om een flink potje mee te gamen. Zelf heb ik net de 6QE aangeschaft met Skylake 6700HQ cpu en 970M GPU. Deze kostte mij 1750 euro omgerekend vanuit amerika besteld naar China maar door de introductie van de Skylake en de 970M zijn de wat oudere modellen flink in prijs gezakt en erg interessant geworden. denk aan de 2QE versies

Laptop blinkt uit op volgende punten:

Geweldig full HD IPS scherm
Zeer goed toetsenbord
Dikke hardware inside voor zo'n dunne laptop
Mooi en slank design
Degelijk afgewerkt
Licht

Nadelen:
Accuduur niet extreem lang
Trackpad niet de beste die ik heb gehad.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38