Feature request: Filter op (niet) gereserveerd/vervallen

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 00:23
Ik browse regelmatig door V&A om te kijken naar spullen. Vaak zet ik de radiobutton dan wel op 'aanbod' want vraagadvertenties ben ik niet naar op zoek.

Maar wat dan erg vervelend is, als je dan advertenties opent, dat dan de helft 'gereserveerd' is. Zo was ik net op zoek naar een voeding, en de eerste 4 die aan mijn eisen voldoen (qua vermogen en prijs range) blijken al gereserveerd te zijn nadat ik de advertentie open klik.

Kan er misschien een extra filter opgenomen worden waarmee ook advertenties die gemarkeerd staan als gereserveerd, weggelaten worden?

Een ander idee is misschien dat bijvoorbeeld het prijs-veld in het V&A overzicht een andere kleur krijgt, of er in een kleiner lettertype onder staat gereserveerd o.i.d.

EDIT: Zie net dat er een heel mooi apart Feature Request topic is. Niet gezien, sorry! :+
Ik heb het topic al opnieuw daar aan gemaakt, deze mag verwijderd worden!

[ Voor 10% gewijzigd door Daffie op 06-10-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De volgende keer kun je met Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif Rapporteer ook gewoon vragen om het topic te verplaatsen. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.