Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft introduceert Lumia 950 en 950 XL met 'vloeibare ko

Pagina: 1
Acties:

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Graag 1 van de USP's benoemen:
allebei de toestellen beschikken over Glance, dit is tijdens de presentatie ook uitgebreid aan bod gekomen.
De vloeibare koeling hebben ze overigens overgenomen uit de techniek van de Surface (ook gewoon tijdens de presentatie verteld).

Overigens staan de toestellen inmiddels ook op de MS-site:
http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/
http://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/toestel/lumia950-xl/

[ Voor 26% gewijzigd door geenstijl op 06-10-2015 18:27 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

Swerfer

Hmm...

Nog wat foute (oude) informatie:

- Zowel de L950 als de L950 XL hebben triple led flash.
- Zowel de L950 als de L950 XL hebben draadloos laden. Dus voor de L950 geen cover nodig...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
Dank voor de feedback! Links en een aantal details toegevoegd.

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
En komen ook in DualSIM varianten

Verwijderd

EgMaf schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:53:
En komen ook in DualSIM varianten
Alleen in een flink aantal niet-Nederlandse Microsoft stores zie je de dual SIM varianten.
Het lijkt erop dat Nederland alweer wordt uitgezonderd van dual sim varianten.

Is dit iets wat Nederlandse telecom providers blokkeren?
Zou wel iets zijn voor een journalist om bij Microsoft na te vragen.
Misschien ook gewoon een dual SIM versie van 1 van ofwel de 950 ofwel de 950 XL vragen om te reviewen?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Is dit iets wat Nederlandse telecom providers blokkeren?
Ik weet niet of ze het *actief* blokkeren, maar Europese providers in het algemeen zijn niet happig op dualsim-varianten van high-end modellen. Bij goedkopere telefoons hebben ze daar minder moeite mee, blijkens de modellen van onder 200 euro die met dualsim op de markt komen.

Een dualsim-versie is simpelweg een variant met een tweede simslot, er zijn verder geen wijzigingen. Ik zou niet weten wat we daaraan kunnen testen :)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

Swerfer

Hmm...

arnoudwokke schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:28:
[...]
Een dualsim-versie is simpelweg een variant met een tweede simslot, er zijn verder geen wijzigingen. Ik zou niet weten wat we daaraan kunnen testen :)
Hoe het switchen van sims werkt en het ontvangen, zijn er verschillende themes mogelijk adhv gekozen sim, heb je gescheiden contacten, enzv.

De meeste van bovengenoemde opties zijn natuurlijk software en geen hardware, maar toch, ik zou het graag willen weten al ga ik sowieso een L950 dual-sim aanschaffen.

Verder zijn de providers er niet happig op, maar steeds meer mensen kopen een los toestel en heeft dat verder niets met de providers te maken. Ik verwacht dat Microsoft in ieder geval in hun store de dual-sim gaan aanbieden. Zijn ze niet in de store beschikbaar, dan verkopen ze die natuurlijk ook niet. Dus Microsoft komt er op die manier niet achter of dual-sim gewenst is in Nederland, hooguit via marketingonderzoek...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
DualSIM is wel gewoon te koop (verwacht) in Dld en Fr, dus het is geen Europees probleem.

Verder heb ik nu een DualSIM 730 en 630. Daar is het 1 telefoon (met dus 1 theme, 1 contact lijst etc). Alleen reageert hij op 2 telefoonnummers, en kun je bij verzenden van SMS of bellen zelf kiezen met welk nummer je belt.

Dus beide nummers zijn tegelijkertijd actief (tenzij je aan het bellen bent), maar je kunt ze wel apart uitschakelen. GPRS is wel altijd maar op een van beide SIMs actief, of helemaal uit.

• peterh
  • Laatst online: 27-10 22:38
arnoudwokke schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:28:
[...]
Nou, de featureset is behoorlijk anders. Mijn vrouw gebruikt een dual-sim Windows Phone. Enige minpuntje is dat je geen aparte ringtone(s) kan kiezen per sim.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Pagina: 1