Hallo,
Het zou mooi zijn inkt cartridges aan printers gekoppeld te zien. Ik realiseer me dat dit wel de nodige uitdagingen met zich meebrengt, maar het heeft in verschillende opzichten mooie voordelen.
Wat nu het nodige speurwerk bij het kijken naar een nieuwe printer oplevert is:
Dit zou allemaal komen te vervallen wanneer de verschillende producten in PW gekoppeld kunnen worden.
Een uitdagingen wanneer we het hebben over bijvoorbeeld prijsvermelding, je hebt:
Het moet ook nog een een manier allemaal gekoppeld worden, maar ook daar is uiteindelijk vast wel wat op te verzinnen.
Wat vinden jullie van het idee? Zien jullie het ook zitten om het te implementeren?
Het zou mooi zijn inkt cartridges aan printers gekoppeld te zien. Ik realiseer me dat dit wel de nodige uitdagingen met zich meebrengt, maar het heeft in verschillende opzichten mooie voordelen.
Wat nu het nodige speurwerk bij het kijken naar een nieuwe printer oplevert is:
- Hoeveel inkt cartridges heeft deze printer (aantal wordt nu slecht geregistreerd)
- Welke kleuren cartridges heeft deze printer (wordt nu helemaal niet geregistreerd)
- Zijn de cartridges los of (deels) samengevoegd
- Wat zijn de kosten van nieuwe inkt
Dit zou allemaal komen te vervallen wanneer de verschillende producten in PW gekoppeld kunnen worden.
Een uitdagingen wanneer we het hebben over bijvoorbeeld prijsvermelding, je hebt:
- Officiële (losse) cartridges
- Set van officiële (losse) cartridges
- Niet officiële (losse) cartridges
- Set van niet officiële (losse) cartridges
- 'XL' inkt capaciteit cartridge varianten.
Het moet ook nog een een manier allemaal gekoppeld worden, maar ook daar is uiteindelijk vast wel wat op te verzinnen.
Wat vinden jullie van het idee? Zien jullie het ook zitten om het te implementeren?