Sinds vandaag ben ik van de native win 10 app overgestapt naar Outlook 2016.
De windows 8 app had een mooie functie waarbij de social media en niewsbrieven gescheiden werden uit de
postvak in. Deze functie lijkt helaas verdwenen te zijn.
In outlook ben ik nu begonnen met het maken van een search folder met criteria.
De zoektermen/criteria die ik er uit wil filteren zijn:
unsubscribe, enquête, enquete, Win, win, afmelden, recieving, nieuwsbrief, uitschrijven
Hierbij heb ik aangegeven als veld: Bericht, criteria: bevat geen, en als Waarde alle bovenstaande criteria gescheiden door AND (unsubscribe AND enquête AND ...enz). Nou lijkt het redelijk te werken, maar er misschien mails waar zeker weten geen van deze criteria in staan.. Doe ik hier iets fout, en is er wellicht een makkelijkere manier?
Heeft een van jullie ditzelfde gedaan en zo ja welke settings zijn er gebruikt?
De windows 8 app had een mooie functie waarbij de social media en niewsbrieven gescheiden werden uit de
postvak in. Deze functie lijkt helaas verdwenen te zijn.
In outlook ben ik nu begonnen met het maken van een search folder met criteria.
De zoektermen/criteria die ik er uit wil filteren zijn:
unsubscribe, enquête, enquete, Win, win, afmelden, recieving, nieuwsbrief, uitschrijven
Hierbij heb ik aangegeven als veld: Bericht, criteria: bevat geen, en als Waarde alle bovenstaande criteria gescheiden door AND (unsubscribe AND enquête AND ...enz). Nou lijkt het redelijk te werken, maar er misschien mails waar zeker weten geen van deze criteria in staan.. Doe ik hier iets fout, en is er wellicht een makkelijkere manier?
Heeft een van jullie ditzelfde gedaan en zo ja welke settings zijn er gebruikt?