Verwijderd

Topicstarter
Iemand bekend met draadloos coax?

Zelf ben ik geen fan van draadloos, maar nu staat de televisie aan de andere kant van de kamer en dan komt er een kabel door de kamer. Dat wil ik dus voorkomen, maar mijn vraag is of coax draadloos wel kan met digitale televisie en zo ja, stoort het soms of merk je hier totaal niks van en is het een goede vervanging van de lelijke coax kabels?

Daisy

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Coax kan niet draadlos voor zover ik weet...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40
Is dit op de begane grond?
Zit er een (kruip)kelder onder?
Zo ja, dan zou ik de kabel door de vloer trekken en dan naar de andere kant van de kamer via de kruipkelder en daar weer omhoog.

Wij hebben de kabel naar de meterkast lopen vanuit de woonkamer om daar het modem te zetten. Dit is ook via de kruipkelder.

Verwijderd

Topicstarter
...

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 13:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Arunia schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:45:
Zit er een (kruip)kelder onder?
Nee, dan was het inderdaad al makkelijk geweest :)

Verwijderd

Topicstarter
DennusB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:42:
Coax kan niet draadlos voor zover ik weet...
de eerste televisie was met een antenne, dus waarom zou dat niet draadloos kunnen? Daar begon het allemaal mee, toch?

• Arunia
Maar wat heb je zelf al gevonden?
Heb je draadloos coax gevonden en vraag je om ervaringen? Of denk je dat draadloos coax bestaat en wil je ons een oplossing laten zoeken?

ps, gebruik de "wijzig" knop.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:45:
de eerste televisie was met een antenne, dus waarom zou dat niet draadloos kunnen? Daar begon het allemaal mee!
Toen had je ook dezelfde beeldkwaliteit als nu _/-\o_

Bij welke provider neem je TV af? Bij bijvoorbeeld Ziggo zijn er IPTV oplossingen met een horizon extra of zou je een Android based kastje kunnen gebruiken en dan de Horizon App gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
ervaringen of het goed van kwaliteit is of dat ze het afraden. Bedoel, zo gevoelig is het niet dat draadloos verzonden wordt

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:13

franssie

Save the albatross

Dat bestaat dacht ik niet. Mocht je een decoder hebben (UPC) dan kan je die in de meterkast aansluitten misschien en dan zo verder http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436898|link-802261&zanpid=2086445059796243456

Maar kabel trekken en afwerken in de plint is gewoon het beste.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-01 13:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

IPTV, draadloos HDMI of HDMI over powerlineadapters.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Arunia
Het bestaat:
https://www.google.nl/sea...qIGMTEbITQmOAJ&gws_rd=ssl

Marmitek heeft zoiets al jaren, maar kwalitatief is het niet je van het.
En zo gevoelig is het wel hoor.
Vroeger zat je ook regelmatig aan de antenne's te hannesen om beeld te krijgen. ;)

De vraag is, wat is de bron?

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 06-10-2015 13:51 ]

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07-2025
Misschien makelijker om een ervaringen forum van de aanbieder te volgen, er is wel een manier om een coax signaal draadloos te versturen maar of je daar vrolijk van word?.

Ik heb zelf vodafone en het met een powerline oplossing gedaan, word niet ondersteund werkt wel wel heel sporadisch even een storing maar niets bijzonders.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan is mijn vraag beantwoord en mijn kijk op draadloos wordt alleen maar bevestigd.

Met draad is gewoon beter!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Graag in het vervolg de "wijzig"-knop gebruiken wanneer je je post wil aanpassen of aanvullen. Drie keer achter elkaar posten, is onnodig het topic kicken en ongewenst op het forum.
Pagina: 1