Zowel de naam Tweakers als de woord en beeldmerken zijn beschermd onder merkrechtnummers 821995, 755811, 822119, 831660 en 694899 in Nederland, België en Luxemburg (via Novagraaf). Beperkingen zijn opgelegd in de registratie volgens klasse 41: "Publiceren van informatie via Internet.". Bescherming eindigt op 28-9-2021
Met andere woorden, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming mag je Tweakers zowel in woord als beeldmerk niet gebruiken en distribueren.
Saillant detail: Ik zie alleen de oude beeldmerken geregistreerd staan. Het nieuwe logo lijkt (nog) niet te zijn gedeponeerd
Met andere woorden, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming mag je Tweakers zowel in woord als beeldmerk niet gebruiken en distribueren.
Saillant detail: Ik zie alleen de oude beeldmerken geregistreerd staan. Het nieuwe logo lijkt (nog) niet te zijn gedeponeerd
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
http://tweakers.net/info/over_tweakers/Logo-Tweakers
Het logo van Tweakers gebruiken? Dat kan. Op deze pagina kunnen verschillende versies van het Tweakers-logo gedownload worden. Het logo van Tweakers heeft wel bepaalde richtlijnen bij het gebruik ervan. Hierbij een overzicht:
- Gebruik het beeldmerk nooit zonder de naam Tweakers.
- Het logo mag niet worden gebruikt als watermerk of achtergrond.
- Geen tekst over of vlak naast het logo.
- Het logo niet uitrekken of schuin afbeelden.
- Het logo niet kleiner gebruiken dan 20mm hoog.
Bij vragen, opmerkingen over het logo kunt u contact opnemen met de afdeling marketing. Alle uitingen die
worden ontwikkeld mogen pas na akkoord van de afdeling marketing van Tweakers in productie worden genomen.
Contactgegevens marketing Tweakers:
T +31 (0)20 204 2556
marketing@tweakers.net
mt. Lincolnweg 40 | 1033 SN Amsterdam
Postbus 37040 | 1030 AA Amsterdam
-------------------------------------------------------------------------
Verder even wachten op een medewerker van tweakers vermoed ik
Het logo van Tweakers gebruiken? Dat kan. Op deze pagina kunnen verschillende versies van het Tweakers-logo gedownload worden. Het logo van Tweakers heeft wel bepaalde richtlijnen bij het gebruik ervan. Hierbij een overzicht:
- Gebruik het beeldmerk nooit zonder de naam Tweakers.
- Het logo mag niet worden gebruikt als watermerk of achtergrond.
- Geen tekst over of vlak naast het logo.
- Het logo niet uitrekken of schuin afbeelden.
- Het logo niet kleiner gebruiken dan 20mm hoog.
Bij vragen, opmerkingen over het logo kunt u contact opnemen met de afdeling marketing. Alle uitingen die
worden ontwikkeld mogen pas na akkoord van de afdeling marketing van Tweakers in productie worden genomen.
Contactgegevens marketing Tweakers:
T +31 (0)20 204 2556
marketing@tweakers.net
mt. Lincolnweg 40 | 1033 SN Amsterdam
Postbus 37040 | 1030 AA Amsterdam
-------------------------------------------------------------------------
Verder even wachten op een medewerker van tweakers vermoed ik
Ik herinner me iets van een kapsalon
Ik ben als eindgebruiker i.i.g. wel benieuwd naar het resultaathimlims_ schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:08:
stel... zou een linux build maken met tweakers thema/uiterlijk/logo etc.
mag dat? en mag dat gedistribueerd worden?