is een DVD/RW combo aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
Ik dacht bijvoorbeeld aan een: Samsung 8/8/4/24 Combo DVD/RW.
Hebben dit soort drives nog belangrijke nadelen?

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Duurder, minder performance dan een 'échte'cd-rewriter. Verder is ie van samsung dus dat zit ook niet echt lekker. Combo-drives moet je ook echt mee oppassen. Vaak is geen van beide echt goed. Ik zou gewoon een losse DVD en CDRW nemen. Kost waarschijnlijk het zelfde of ietsje meer maar dan heb je ook wat.

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
norrod.nl:

Acer 12/8/32i IDE Rewriter 310.00
Samsung Rewriter 8/8/32 IDE 265.00

DVD ROM 12x Speler 165.00
---------------------------------------+
is dus 475,- of 430,-

Samsung 8/8/4/24 Combo DVD/RW 425.00

Maakt inderdaad niet zoveel uit, maar nu al in de kast; HD, ZIP-drive(intern) en CD-speler. Heb dus nog maar ruimte voor een drive (of heb hier nu iets vreselijk fout?).

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 09:28

Kvn

Haal je die cd-speler er toch uit? Het meeste kan je toch lezen in je DVD drive?

Verwijderd

Hebben niet zulke goede prestaties als 2 losse brander en dvdspeler. En zijn die combies ook nog duur? Ik weet het niet maar ik ou gewoon 2 losse er in zetten.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En als 1 van de 2 kapot gaat ben je ook mooi gen@@id. :(

Verwijderd

Ik zou fijn voor twee losse drives gaan (dus sloop je cdrom eruit en zet die in vraag&aanbod ofzo :) , zijn altijd mensen die er nog eentje willen hebben (moi b.v.) ).

Nadelen: minder performance, en lijkt me als je die dvd veel gebruikt dat ie errug hard slijt... dvd kaduuk, alles kaduuk... en da's voor niemand leuk
Pagina: 1