Goedkopere verkooppunten voor WD RED's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:03
Ik ben op zoek naar 1 of 2 WD RED schijven (3/4TB) en op zoek naar een goede aanbieding. Uiteraard zijn de prijzen in de Pricewatch al goede prijzen, maar ik vroeg mij af of iemand nog een plekje weet waar ze elders goedkoper beschikbaar zijn.

Ik overweeg tweedehands schijven, mits minstens 25% goedkoper dan nieuw.

Marktplaats/Tweakers V&A heeft weinig opgeleverd.

Wie heeft er suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nullr0ute
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 11:04
De goedkoopste prijzen in de Pricewatch zijn bijna inkoopprijzen. Veel goedkoper ga je ze waarschijnlijk niet vinden.

2e hands lijkt me nooit een goed plan voor schijven (helemaal niet als je geen RAID gaat gebruiken of het gaat inzetten voor een bedrijf). Het is altijd maar de vraag of de schijf in goede staat is. Ongeacht van wat SMART zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
RED schijven zijn nou eenmaal duur.
als je voor een korting van 25% al bereid bent om tweedehands schijven te kopen, snap ik eigenlijk niet zo goed waarom je ze nu niet gewoon nieuw koopt. desnoods bestel je 2tb schijven, heb je je 25% ook bijna te pakken.

of je moet natuurlijk in een heel strak budget zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:02
surfspot als je student bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nullr0ute
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 11:04
Sinds wanneer verkoopt Surfspot WD Red's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
nickbouwhuis schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Sinds wanneer verkoopt Surfspot WD Red's?
Dat vraag ik me ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Waarom geen WD Green? Verwijderd in "WD Green schijven in NAS"

Heb in m'n Synology DS715 2x WD Green (WD20EZRX) in RAID1 draaien en vooralsnog 0 problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Sinds WD een partnershop is van Surfspot, ze zijn er echter niet goedkoper dan de goedkoopste in de PW.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je genoegen neemt met de wat kortere (fabrieks)garantietermijn, dan zijn recertified/refurbished harde schijven misschien een optie voor je? Met enige regelmaat kun je dergelijke aanbiedingen vinden; in de koopjeshoek van Mobile-harddisk.nl (shopreview) bijv.: http://www.mobile-harddisk.nl/category/70/koopjeshoek.html.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 07:38 . Reden: Tweakers shopreview link ingevoegd. ]

Pagina: 1