Mijn Denon AVC10SE versterker is aan het ruisen. Als ik er een klap op geef dan stopt hij met ruisen maar ik ben bang dat deze versterker aan het einde van zijn latijn is. Daarom ben ik op zoek naar een andere versterker. Om een beetje op de kosten te letten ben ik aan het kijken naar een tweedehands versterker van zo 300-500 euro.
Mijn set:
Chario Hiper speakers
Rel Q400
HTPCtje als geluidsbron.
Nu zat ik te kijken naar bv een Denon AVC-A11sr (genoeg te vinden op MP). Maar ik ben een beetje aan het twijfelen geslagen door het hele DTS/DD HD verhaal. De Denon AVC-A11sr ondersteunt dit namelijk niet.. Maar ik vraag me tegelijkertijd ook af of de HD varianten het de moeite waard zijn ? Indien dit het geval is welke tweedehandsje raden jullie mij dan aan met DTS/DD HD support ?
Mijn set:
Chario Hiper speakers
Rel Q400
HTPCtje als geluidsbron.
Nu zat ik te kijken naar bv een Denon AVC-A11sr (genoeg te vinden op MP). Maar ik ben een beetje aan het twijfelen geslagen door het hele DTS/DD HD verhaal. De Denon AVC-A11sr ondersteunt dit namelijk niet.. Maar ik vraag me tegelijkertijd ook af of de HD varianten het de moeite waard zijn ? Indien dit het geval is welke tweedehandsje raden jullie mij dan aan met DTS/DD HD support ?