Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderwerpkoppelingen gezondheid en medische wetenschap

Pagina: 1
Acties:

• tijnvw
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 17:05
Beste redactie,

Als dagelijks lezer van de nieuwsberichten heb ik een vraag: naast de algemene technologische ontwikkelingen, heb ik in het bijzonder interesse in medische wetenschap. Jullie schrijven daar gelukkig geregeld artikelen over, echter valt het me op dat deze regelmatig niet als dusdanig getagd (= onderwerpkoppeling?) worden. Als voorbeeld dit, dit en dit artikel.
Ik hoop dat jullie verder blijven berichten over de nieuwste technieken in medische wetenschap :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

An sich is een aparte tag voor 'medische wetenschap' wellicht wat overdreven, aangezien 'wetenschap' wel gekoppeld is. Ik zou dan dus eerder een tag 'medisch' nog toevoegen inderdaad.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CptChaos schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:03:
An sich is een aparte tag voor 'medische wetenschap' wellicht wat overdreven, aangezien 'wetenschap' wel gekoppeld is. Ik zou dan dus eerder een tag 'medisch' nog toevoegen inderdaad.
En die tag is er. :) Dus die zou wat consequenter gebruikt moeten worden.

• tijnvw
Als dat zo is, zou het inderdaad fijn zijn om die overal aan te hangen. DIt kunnen reguliere gebruikers niet doen voor zover ik het heb kunnen terugvinden toch?
Is er eigenlijk een overzichtje van alle tags? Ben wel benieuwd! :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• tijnvw
Te gek, die kende ik nog niet. Ook gaaf dat je daar de karmakoningen ziet!
Valt me wel op dat lang niet alle tags die in de artikelen gebruikt worden, daar tussen staan. Bijvoorbeeld "privacy", "wetenschap" en "software" staan er niet tussen. Klopt dat?

[ Voor 54% gewijzigd door tijnvw op 17-10-2015 21:49 ]

• tijnvw
Ik heb inmiddels het antwoord gevonden, misschien zijn er mensen met dezelfde vraag.

Wanneer je onder het kopje "Lees meer over" op een tag klikt, verschijnen er meerdere tabbladen. Klik dan op "overzicht"; daar vindt je een lijstje met karmahouders (en je eigen bijdrage).

Weer wat geleerd :)
Pagina: 1