Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een nieuw beeldscherm. 1440 of UDH, daar ben ik nog niet helemaal uit, dus meningen daarover zijn ook welkom.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget heb ik nog niet echt vastgesteld, maar ik denk rond de €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Wat ik dus zoek is een 1440p of 4K scherm. Daarover moet ik de knoop nog doorhakken. Mijn wensen zijn minimaal 27", een IPS panel, in hoogte verstelbaar. En ik vroeg me af of G-Sync echt een wereld van verschil maakt? Ik heb pas een 980TI aangeschaft dus vandaar eventuele G-Sync.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zal het scherm vooral gebruiken voor gamen. (CS:GO, Rainbow 6, BF4, WoW, Witcher)
Ook stream ik zo nu en dan.
Zoals ik al zei, weet ik nog niet zo goed of ik een 1440 of 4k scherm aan ga schaffen. Ik vind het moeilijk om die keuze te maken. Mijn voorkeur gaat uit naar een 4k want meer futureproof. Maar het scherm wat ik voor ogen had (tevens de enige die aan mijn eisen voldoet) is nog in ontwikkeling en kost een godsvermogen. http://www.overclockers.c...0-AS&groupid=17&catid=948
Voor 1440 scherm zat ik aan dit scherm te denken:
pricewatch: Acer Predator XB271HU Zwart
Graag zou ik ook willen weten of 144Hz echt zo'n toegevoegde waarde is.
Ik heb al zo'n 8 jaar geen nieuw beeldscherm gekocht en zit nu op een 1050 TN 22" scherm
Alvast bedankt voor de hulp
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een nieuw beeldscherm. 1440 of UDH, daar ben ik nog niet helemaal uit, dus meningen daarover zijn ook welkom.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget heb ik nog niet echt vastgesteld, maar ik denk rond de €1000,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Wat ik dus zoek is een 1440p of 4K scherm. Daarover moet ik de knoop nog doorhakken. Mijn wensen zijn minimaal 27", een IPS panel, in hoogte verstelbaar. En ik vroeg me af of G-Sync echt een wereld van verschil maakt? Ik heb pas een 980TI aangeschaft dus vandaar eventuele G-Sync.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zal het scherm vooral gebruiken voor gamen. (CS:GO, Rainbow 6, BF4, WoW, Witcher)
Ook stream ik zo nu en dan.
Zoals ik al zei, weet ik nog niet zo goed of ik een 1440 of 4k scherm aan ga schaffen. Ik vind het moeilijk om die keuze te maken. Mijn voorkeur gaat uit naar een 4k want meer futureproof. Maar het scherm wat ik voor ogen had (tevens de enige die aan mijn eisen voldoet) is nog in ontwikkeling en kost een godsvermogen. http://www.overclockers.c...0-AS&groupid=17&catid=948
Voor 1440 scherm zat ik aan dit scherm te denken:
pricewatch: Acer Predator XB271HU Zwart
Graag zou ik ook willen weten of 144Hz echt zo'n toegevoegde waarde is.
Ik heb al zo'n 8 jaar geen nieuw beeldscherm gekocht en zit nu op een 1050 TN 22" scherm
Alvast bedankt voor de hulp