Oplichters weten de inschrijfdatum van tweakers te omzeilen.

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeYourThing
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-04 15:09
Beste Tweakers,

Ik heb een gevoel dat de meeste of het zelfde oplichter weet de inschrijfdatum en/of geregistreerd datum te omzeilen >:) op tweakers.net.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand sinds 2009 niks heeft geplaatst op V&A of ooit een reactie heeft gebracht in een tweakers forum.

Nogmaals ik heb een gevoel dat het kan, dat de geregistreerde datum te omzeilen is.

Wat denken jullie?
Gr,
DYT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Doe eens een voorbeeld? Dit idee zal vast niet zomaar in je op zijn gekomen denk ik :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31

Standeman

Prutser 1e klasse

Als user, niet als moderator:

Het lijkt mij persoonlijk stug. Bij het inschrijven wordt een op de server gegenereerde datum gebruikt en weggeschreven in een tabel waarna deze niet meer verandert. Ik denk niet dat je daar aan de client kant wat mee kan. Maar daar kunnen de devvers van Tweakers meer over vertellen.

Tevens is mijn ervaring dat op Tweakers ook best wel wat "lurkers" rondlopen. Mensen die alleen posts en nieuwsberichten lezen, maar verder niet reageren.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat gaat hem niet worden. Sowieso is je verhaal nogal onduidelijk van wat je nu eigenlijk wil zeggen, en is de titel die je kiest nogal een stelling die op geen enkele wijze onderbouwd wordt.
Ik doe deze op slot bij gebrek aan onduidelijkheid. Als je een nieuw topic wil starten, zet dan duidelijk uiteen wat je bedoelt en onderbouw waarom je dat denkt - en kies een titel die bij de vraag aansluit in plaats van een stelling die mensen zonder reden alarmeert.

Dit topic is gesloten.