Mijn moeder kreeg onlangs een zwart scherm toen ze haar Asus EEE (met Win 7) laptop opstartte...
Ze moest toen een keuze maken uit vesrhillende opties. Welke ze gekozen heeft kan ze mijn niet meer vertellen. Maar...
- Ze kon me wel vertellen dat het erg lang duurde (meer dan 10 minuten) voordat de computer na het maken van die keuze opstartte.
- Ze kon me ook vertellen dat ze een soort van gebruikers naam moest definieren
Nadat de computer opgestart was waren al haar bestanden verdwenen van haar desktop. Er staan nog wel snelkoppelingen van een aantal programma's op, maar geen persoonlijke bestanden meer.
Ik heb gezocht met de zoekfunctie en kon haar persoonlijke bestanden niet terug vinden.
Iemand een idee wat hier is gebeurd? Het is voor mij een raadsel...
Kan het zo zijn dat ze Windows gewoon opnieuw geinstalleerd heeft?
Of wat kan het anders zijn? En zijn haar bestanden nog te recoveren?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Ze moest toen een keuze maken uit vesrhillende opties. Welke ze gekozen heeft kan ze mijn niet meer vertellen. Maar...
- Ze kon me wel vertellen dat het erg lang duurde (meer dan 10 minuten) voordat de computer na het maken van die keuze opstartte.
- Ze kon me ook vertellen dat ze een soort van gebruikers naam moest definieren
Nadat de computer opgestart was waren al haar bestanden verdwenen van haar desktop. Er staan nog wel snelkoppelingen van een aantal programma's op, maar geen persoonlijke bestanden meer.
Ik heb gezocht met de zoekfunctie en kon haar persoonlijke bestanden niet terug vinden.
Iemand een idee wat hier is gebeurd? Het is voor mij een raadsel...
Kan het zo zijn dat ze Windows gewoon opnieuw geinstalleerd heeft?
Of wat kan het anders zijn? En zijn haar bestanden nog te recoveren?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.