pricewatch: Onkyo CR-N755 Zwart
Ben er al een tijdje over aan het nadenken om een setje neer te zetten voor muziek en zelden een filmpje, nou kwam ik deze tegen en zit met een vraag...
Op het tweede plaatje is een subwoofer uitgang te zien...
Er staat subwoofer pre-out, houd dat in dat het onversterkt is?
En routeerd hij automatisch subwoofer frequentie geluid die kant op ongeacht de bron?
Is deze frequentie aan te passen en eventueel een "cut off" zodat onnodige onhoorbare tonen worden afgeknipt?
(ben niet bekend met hifi terminologie
)
Nu ik nog Ziggo heb wil ik de tv receiver er op aan sluiten maar eigenlijk voornamelijk mp3 vanaf netwerk of bluetooth...
Iemand ervaring met deze set?
Misschien kan iemand me ook naar een compatible subwoofer linken en vertellen of ik hier voor weer een extra versterker voor nodig heb want daar sta ik niet echt om te springen, ben op zoek naar wat power onder 1 dak zeg maar
Edit:
Bekijk net een filmpje op youtube en ze lieten het interne pcb zien,
ziet er best cheap uit tbh...
YouTube: Onkyo CS-N755 Network Hi-Fi Mini System
Edit #2:
Heb het antwoord gevonden op de subwoofer vraag;
Moet blijkbaar een actieve subwoofer aanschaffen, andere vragen blijven ^^
nou ben ik zeker benieuwd naar ervaringen
Ben er al een tijdje over aan het nadenken om een setje neer te zetten voor muziek en zelden een filmpje, nou kwam ik deze tegen en zit met een vraag...
Op het tweede plaatje is een subwoofer uitgang te zien...
Er staat subwoofer pre-out, houd dat in dat het onversterkt is?
En routeerd hij automatisch subwoofer frequentie geluid die kant op ongeacht de bron?
Is deze frequentie aan te passen en eventueel een "cut off" zodat onnodige onhoorbare tonen worden afgeknipt?
(ben niet bekend met hifi terminologie
Nu ik nog Ziggo heb wil ik de tv receiver er op aan sluiten maar eigenlijk voornamelijk mp3 vanaf netwerk of bluetooth...
Iemand ervaring met deze set?
Misschien kan iemand me ook naar een compatible subwoofer linken en vertellen of ik hier voor weer een extra versterker voor nodig heb want daar sta ik niet echt om te springen, ben op zoek naar wat power onder 1 dak zeg maar
Edit:
Bekijk net een filmpje op youtube en ze lieten het interne pcb zien,
ziet er best cheap uit tbh...
YouTube: Onkyo CS-N755 Network Hi-Fi Mini System
Edit #2:
Heb het antwoord gevonden op de subwoofer vraag;
Moet blijkbaar een actieve subwoofer aanschaffen, andere vragen blijven ^^
nou ben ik zeker benieuwd naar ervaringen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 07:06 . Reden: typo ]