Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Zo zit ik ook te worstelen. Wellicht is een htpc met plex en een chromecast stick een idee. Dan speel je Netflix alsook je eigen films via de chromecast. Alleen heb je dan geen dts... Dat stoort mij dan weer...
Gadgets FTW!
Koop een android devkit / bordje en zet daar Kodi op. Dan kun je ook gewoon de apps van alle partijen installeren omdat zij zelf android ondersteunen.
Maarja, Android ondersteunt geen DTS volgens mijn laatste kennis...
Gadgets FTW!
Ben geen Netflix-kijker dus geen persoonlijke ervaring hiermee; maar zou je niet een HTPC kunnen neerzetten met Windows als OS? Daar is een native Netflix-app voor volgens mij. En Kodi kun je er ook gewoon opzetten.
Ik ben bezig om dit beestje naar Nederland te laten komen:
http://www.geekbuying.com...I-3D---Silver-353626.html
Zodra ik deze deftig in gebruik heb genomen zal ik mijn bevindingen ook hier delen.
http://www.geekbuying.com...I-3D---Silver-353626.html
Zodra ik deze deftig in gebruik heb genomen zal ik mijn bevindingen ook hier delen.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dit dus... Aangezien Kodi ook geen native ondersteuning lijkt te bieden voor BD-images (dus thuiskopieen van jouw Bluray-discs) zal je ook aan de slag moeten met een externe player om de licenties op te halen.S1NN3D schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:32:
Ben geen Netflix-kijker dus geen persoonlijke ervaring hiermee; maar zou je niet een HTPC kunnen neerzetten met Windows als OS? Daar is een native Netflix-app voor volgens mij. En Kodi kun je er ook gewoon opzetten.
Ja, ik weet redelijk wat van Linux maar ben Microsoft-opgeleid; vandaar dat ik ook gewoon een HTPC met Windows & Kodi heb en daar (later) andere zaken naast kan installeren en werkend krijgen.
Uiteindelijk begint/eindigt de zoektocht van topicstarter met "welk OS ken ik voldoende om Kodi / Netflix / YouTube / whatever werkend te gaan krijgen".
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat werkt inderdaad wel, maar echt handig is het imho niet. Dat komt met name door de besturing van Netflix. Daar waar je Kodi netjes kan bedienen via CEC gaat dat bij Netflix dan weer niet lukken, omdat je dan weer buiten Kodi zit en dus is de plugin die voor CEC nodig is weer niet beschikbaar, zit je dus weer met meerdere input-devices te klooien en zo blijft het nog steeds maar behelpen. Je komt dan al snel uit bij AddOns als Netflixbmc, maar ook dat is het eigenlijk allemaal precies net niet.S1NN3D schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:32:
Voor alsnog is de meest praktische manier om Netflix via de bijvoorbeeld een smart-tv te bekijken, losstaand van Kodi dus. Het lijkt nog niet mogelijk om dit netjes te integreren in Kodi. Voor mij was dat voldoende redenen om Netflix eruit te gooien en gewoon weer via Usenet de content binnen te halen zodat alles netjes binnen 1 interface blijft en overal goed functioneert. Netflix zou er imho goed aan doen om zelf hier iets voor te ontwikkelen; dat zou denk ik hun klantenbestand aanzienlijk doen laten toenemen (en zou voor mij motivatie zijn om weer klant te gaan worden).
Pagina: 1