Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickJ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 17:45
Op Windows 7 probeer ik via mijn WMP600N verbinding te maken met een UPC Horizon Box. Als ik verbinding maak kan ik een aantal seconden lang websites openen, daarna wordt er niks meer geladen. Opvallend is dat wanneer ik gebruik maak van een programma als uTorrent, er wel een verbinding is. Dit probleem speelt sinds ik gebruik maak van de Horizon Box, weet iemand wat ik qua instellingen zou moeten veranderen? Na heel wat zoekwerk heb ik toch maar besloten de vraag hier te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die horizon box is een WLAN access point. Maar wat jij wilt is een verbinding met je upc/ ziggo router en niet met die horizon box. Dat ding is helemaal niet geschikt voor torrent verkeer :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickJ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 17:45
Oké, maar torrentverkeer functioneert juist wel en alleen als ik gebruik maak van torrents kan ik gebruik maken van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien offtopic, misschien juist niet, maar uTorrent is de laatste tijd niet echt vrolijk in het nieuws. Wat als je uTorrent (en andere vage applicaties) verwijdert? Ruim je installatie even (handmatig) op. Zorg dat je geen applicaties meer hebt waarvan je niet weet wat ze doen of die je niet nodig hebt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:28
Misschien heeft de wireless adapter een energiespaar functie die de adapter veel te snel uitschakelt. Bij browsen heb je intermitterend verkeer en bij een p2p programma heb je een redelijke constante stroom van data. Wellicht dat die constante stroom de poort wakker houdt? Drivers al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

YannickJ schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:59:
.. Als ik verbinding maak kan ik een aantal seconden lang websites openen, daarna wordt er niks meer geladen...
Bij gebrek aan enige troubleshooting of wat jij "laden" vindt/noemt, is het erg lastig om een normaal antword te geven. Je zou eens kunnen beginnen om de PC bedraad aan te sluiten. Of in je eventlog te kijken. Of een OS te gebruiken wat wel bestaat; Windows 7 en dan... <welke versies>?

Misschien is NT Beleid even een mooi startpunt om nog eens door te lezen?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 06-10-2015 07:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1