Windows 10 op MacBook mid 2009

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 22:09
Bootcamp ondersteunt helaas geen Windows 10 op mijn mid 2009 MB (2,26gh C2D/8GB/120GB ssd). Is er een mogelijkheid om naast osx toch W10 te draaien? Op de Apple site, het forum en internet kan ik naast visualisatie software niks vinden. Dit lijkt mij een aardig prestatie verlies te leveren, of valt dit mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:51
Zeker, Apple bied alleen geen ondersteuning in drivers zoals die normaal gesproken wel geleverd worden.
Video en chipset drivers zal je makkelijk kunnen vinden op de website van de desbetreffende fabrikanten. Voor het touchpad zal je even moeten zoeken, hier zijn wel third party oplossingen voor (Google maar even).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:04
Ik heb zelf de zelfde macbook maar dan 4GB ram.
Ik heb eerst via bootcamp Windows 7 geïnstalleerd en vanuit Windows 7 geüpgraded naar 10.
Het werkt prima.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Bedankt voor de reacties, ik ga het vanavond proberen en jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Helaas is het niet gelukt, mijn plan was om van een windows7 iso een bootable usb te maken.
Aangeraden wordt is om het via bootcamp te doen, helaas wordt de optie bij mij niet gegeven. Zoals in stap vier http://osxdaily.com/2015/...-usb-drive-from-mac-os-x/ aangegeven is. Weet iemand een tool om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:04
[video]

Ik heb dit zelf niet geprobeerd maar misschien helpt dit.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Pagina: 1