[Macbook Air 2013] Raar schermdefect.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:51
Beste,

Mijn, in juni 2013, aangeschafte Macbook air 13" vertoond nadat ik hem net open heb gedaan dit rare beeld. De macbook is verder niet gevallen en ik zie geen schade op het scherm zelf. Komt dit door mij, of is dit een fout van Apple?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ChlZIw7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ORNCXS.jpg

Edit - Het zie trouwens een klein sterretje in het midden van de diagonale lijn, dit ligt onder het glas.
Alvast Bedankt.

[ Voor 33% gewijzigd door enderbram op 05-10-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:57
enderbram schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:03:
Beste,

Mijn, in juni 2013, aangeschafte Macbook air 13" vertoond nadat ik hem net open heb gedaan dit rare beeld. De macbook is verder niet gevallen en ik zie geen schade op het scherm zelf. Komt dit door mij, of is dit een fout van Apple?

[afbeelding]
[afbeelding]

Edit - Het zie trouwens een klein sterretje in het midden van de diagonale lijn, dit ligt onder het glas.
Alvast Bedankt.
Dit lijkt op drukschade. Ook omdat je het hebt over een klein sterretje, ben ik bang dat dit niet onder garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Er zit gewoon een scheur in je scherm. Dat valt niet onder garantie.

Dat word gewoon een nieuw display op je eigen kosten. Als je een beetje handig bent zou je eventueel nog zelf los een display kunnen kopen op ebay, dat kost je dan ongeveer 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Ware het niet dat het display niet los te halen is is deze modellen, wat je zoekt is een complete top unit dus display met behuizing en scharnieren.

Zijn ook wel op de kop te tikken voor 250-350€ refurb dan vervangen is ongeveer een uurtje werkt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Je scherm is gebroken. Bij de macstore betaal je de hoofdprijs. Er zijn reperateurs gewoon zoeken op internet apple Macbook reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 21:28
SpoekGTi schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:28:
Ware het niet dat het display niet los te halen is is deze modellen, wat je zoekt is een complete top unit dus display met behuizing en scharnieren.

Zijn ook wel op de kop te tikken voor 250-350€ refurb dan vervangen is ongeveer een uurtje werkt
IS wel los te halen, vereist alleen wat meer werk.
Pagina: 1