Toon posts:

TVreus.nl betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 32.905 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje zijn mijn vriend en ik opzoek naar een nieuwe tv. We komen uit op de Sony KD-55x8505c.
Bij bijna iedere (web)winkel is deze te koop voor 1669 euro maar bij de tvreus staat hij voor 1299 euro te koop. Ik weet alleen niet of ik het helemaal kan vertrouwen aangezien er (nog) geen Facebook/twitter berichten online staan, ook zie ik vrijwel nergens recensies over deze webwinkel.
Heeft iemand ervaringen met deze webshop? Ben erg benieuwd!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iets met 'if it sounds too good to be true..'.

Voorwaarden, artikel 2 is puur amateuristisch en reviews op webwinkelkeur.. te goedklinkend.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart @ 1499...

Begrijp eigenlijk niet hoe Pricewatch over het hoofd is gezien; lijkt me toch een uitermate handig onderdeel van deze site, die je toch wist te vinden om je vraag neer te zetten.

/edit: domein geregistreerd op 11 september 2015. Of het dus een regulier bedrijf is, kan ik niet beoordelen. Webwinkel geeft ook door dat nog een "Aspirant Lid" is waardoor ik niet kan beoordelen of de overkoepelende garantie/geschillen al van toepassing zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2015 20:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MAX3400 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:41:
pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart @ 1499...

Begrijp eigenlijk niet hoe Pricewatch over het hoofd is gezien; lijkt me toch een uitermate handig onderdeel van deze site, die je toch wist te vinden om je vraag neer te zetten.
En hoe beantwoord de Pricewatch de vraag of een shop betrouwbaar is, als de shop niet in de Pricewatch staat? :? (En daardoor dus ook geen shopreviews beschikbaar zijn alhier?)

• MAX3400

MAX3400

CptChaos schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:44:
[...]
En hoe beantwoord de Pricewatch de vraag of een shop betrouwbaar is, als de shop niet in de Pricewatch staat? :? En daardoor dus ook geen shopreviews beschikbaar zijn alhier?
Ik heb geen oordeel over de shop; ik link alleen Pricewatch om aan te geven dat er nog alternatieven zijn tussen 1699 en 1299.

En toen jij jouw antwoord postte, had ik mijn reply al een edit gegeven met wat meer achtergrond over tvreus ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MAX3400 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:45:
Ik heb geen oordeel over de shop; ik link alleen Pricewatch om aan te geven dat er nog alternatieven zijn tussen 1699 en 1299.
Dat begrijp ik, maar het beantwoord de vraag van de TS natuurlijk niet, daar doelde ik meer op, omdat de webshop niet in de Pricewatch te vinden is. Met zo'n leeftijd is dat ook niet zo vreemd natuurlijk. ;)
En toen jij jouw antwoord postte, had ik mijn reply al een edit gegeven met wat meer achtergrond over tvreus ;)
Ik zag het idd. :)

EDIT:
Overigens zitten ze volgens hun adresgegevens erg dichtbij GLS, dus ik vermoed dat zij het zullen verzenden.
Nieuw industrieterrein ook, zo te zien, aldus Streetview. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 05-10-2015 20:51 ]

• MAX3400

MAX3400

CptChaos schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Overigens zitten ze volgens hun adresgegevens erg dichtbij GLS, dus ik vermoed dat zij het zullen verzenden.
Nieuw industrieterrein ook, zo te zien, aldus Streetview. ;)
_O- _O- GLS kennende zal het pakket wel een toeristische route nemen, al dan niet via het buitenland of de douane-kantoren op Schiphol.

On-topic: geen idee of/waar topicstarter woont maar MediaMarkt Arnhem is het dichtstbij Wijchen. Mogelijk dat je daar (veiliger/geruster) dezelfde TV kan kopen met een verwijzing naar TVReus en onderhandelen over een price-match of iets dergelijks.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MediaMarkt doet hun laagste prijs garantie alleen met (grotere) concurrenten. TVreus.nl is dat zeker nog niet, tenzij het moederbedrijf te achterhalen is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb weten te achterhalen dat TGA telecom uit Wijchen van dezelfde eigenaar is.
Misschien dat jullie deze wel kennen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kom zo 1 2 3 op Tweakers ook niet veel over TGA Telecom tegen. Wel op Marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/6628451.html

Hun KvK-nummer staat op naam van TGA Logistics. :)

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 05-10-2015 21:17 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:04
Bel ze eens op met een vraag over de tv? Ik denk dat je daarmee al wel wat info kan winnen. Neemt er iemand op met 'met Jan' bijv dan moeten er al wel wat alarmbelletjes gaan rinkelen.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Wellicht staat het foute type op de site. Het oude model met op het einde een B, 8505B gaat voor ongeveer deze prijs weg:

pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505B Zwart

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 22:23

Bever!

3

Koop hem en haal af in de winkel. Niks aanbetalen.

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
volgens pixmania is dat een buitenlands model, zelfde prijs iig

weet niet wat er buitenlands aan is?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• MAX3400

MAX3400

JarlSX schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:08:
volgens pixmania is dat een buitenlands model, zelfde prijs iig

weet niet wat er buitenlands aan is?
ALS het een buitenlands model is, valt dit onder grijze import. Genoeg overgeschreven op GoT en elders en dan voornamelijk over garantie bij defecten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bever! schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:07:
Koop hem en haal af in de winkel. Niks aanbetalen.
Of betalen met CC

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie eerdere reacties!
Inmiddels hebben mijn vriend en ik de Sony KD55x8505c voor 1299 euro bij de TVreus gekocht.
We konden contant betalen bij levering, dit hebben we dan ook gedaan.
De levering was erg snel, de Tv's zaten vast met banden in het busje (netjes dus!) en het allerbelangrijkste: De TV werkt super. Hoe het zit met de nazorg (wanneer de tv bijv. niet goed werkt) weet ik niet, nog geen problemen gehad.

Kan ik de TVreus aanbevelen? Ja, dat kan ik zeker! ;)

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 22:56
Kun je de eerste zijn die een Shopreview schrijft op Tweakers :)

Verwijderd

Ik heb afgelopen week bij Tvreus een 50 inch Samsung tv gekocht.
Eerst was ik ook een beetje huiverig om daar wat te bestellen omdat ik er idd ook bijna niets van kon vinden op het net.
Toch de gok gewaagd en ik moet zeggen dat ze me perfect geholpen hebben.
Afgelopen maandag had ik de tv besteld en er stond bij volgende dag in huis.
Nu heb ik op woensdag altijd vrij dus ik dacht dat kan ik wel aangeven in het bestelproces maar dat ging helaas niet.
Ik had betaald en kon via hun website chatten met de medewerkers.
Dit heeft nog geen minuut geduurd en ik was al met een medewerker aan het chatten over de vraag hoe ik de bezorgdatum kon aanpassen in mijn acount maar dat ging niet.
De medewerker vertelde me dat ik gewoon moest replayen op de mail die ik had ontvangen van mijn bestelling en daar moest aangeven op welke dag ik de tv geleverd zou willen hebben.
Dus dit heb ik ook netjes gedaan maar ik ontving geen bevestiging, ik heb gewacht tot dinsdag morgen en helaas nog geen bevestiging.
Ben weer aan de chat geslagen en wederom binnen 1 minuut was ik weer met een medewerker aan de slag en die vroeg me mijn bestelnummer door te geven.
Ze konden me toen wel vertellen dat ze idd de mail hadden ontvangen en dat het idd voor woensdag in het systeem stond.
Woensdagochtend kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat hij over 45min bij mij was en het klopte bijna op de minuut.
Dit was een extern tansportbedrijf dat veel voor Tvreus bezorgde en de Tv stond netjes met nog 5 Tv's netjes bevestigd in de bestelauto.

Dus ja ook ik kan Tvreus zeker aanbevelen _/-\o_ _/-\o_

• dreesje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05-2021
Hallo,

Ik wil graag weten van degenen die bij de TVreus een Samsung TV hebben gekocht hoe het staat met de software\firmware. Staat er gewoon Nederlandse software op? Vaak is het namelijk zo bij niet officiele dealers dat ze import-modellen (goedkoper) verkopen, maar dat heb je geen nederlandse software.
Dit zou o.a. problemen kunne opleveren als je land\regio gebonden apps zoals netflix of RTL-XL wil installeren.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 19:11

FeaR

In GoT we trust

dreesje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:59:
Ik wil graag weten van degenen die bij de TVreus een Samsung TV hebben gekocht....
Ik denk dat je beter in het Samsung-topic kan vragen of iemand de TV bij TVReus heeft gekocht dan andersom. Dit topic ga ik sluiten aangezien dit meer iets voor Shopping Forum zou zijn dan wel voor een Shopreview.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.