Mijn Nexus 5 heb ik laten vallen met een gebarsten scherm als gevolg. Ik Was zeer tevreden over de Nexus 5 en zoek iets vergelijkbaars. Misschien een beter camera maar verder vond ik het een prima toestel.
Ik zoek een?
Een Android smartphone.
Wat is je budget?
350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks internetten in de trein, soms spelletjes spelen. Voor de rest kan ik me niet echt iets bedenken dat ik met telefoon doe waar een gemiddelde telefoon moeite mee zal hebben. Ik wil net als de Nexus 5 geen lag in de OS.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg sterk de moto X play te kopen. Hoe verhoudt deze zich tot de Nexus 5 qua prestaties? Ik heb gelezen dat de CPU van de moto x play een 'mid range' CPU is, maar merk je dit in praktijk?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het waard om te wachten omdat er een nieuwe lichting aantrekkelijke smartphones uit komt binnenkort ?
Ik zoek een?
Een Android smartphone.
Wat is je budget?
350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks internetten in de trein, soms spelletjes spelen. Voor de rest kan ik me niet echt iets bedenken dat ik met telefoon doe waar een gemiddelde telefoon moeite mee zal hebben. Ik wil net als de Nexus 5 geen lag in de OS.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg sterk de moto X play te kopen. Hoe verhoudt deze zich tot de Nexus 5 qua prestaties? Ik heb gelezen dat de CPU van de moto x play een 'mid range' CPU is, maar merk je dit in praktijk?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het waard om te wachten omdat er een nieuwe lichting aantrekkelijke smartphones uit komt binnenkort ?
[ Voor 5% gewijzigd door ObiTewodros op 05-10-2015 19:50 ]