Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Mijn Nexus 5 heb ik laten vallen met een gebarsten scherm als gevolg. Ik Was zeer tevreden over de Nexus 5 en zoek iets vergelijkbaars. Misschien een beter camera maar verder vond ik het een prima toestel.

Ik zoek een?
Een Android smartphone.

Wat is je budget?
350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks internetten in de trein, soms spelletjes spelen. Voor de rest kan ik me niet echt iets bedenken dat ik met telefoon doe waar een gemiddelde telefoon moeite mee zal hebben. Ik wil net als de Nexus 5 geen lag in de OS.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg sterk de moto X play te kopen. Hoe verhoudt deze zich tot de Nexus 5 qua prestaties? Ik heb gelezen dat de CPU van de moto x play een 'mid range' CPU is, maar merk je dit in praktijk?

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het waard om te wachten omdat er een nieuwe lichting aantrekkelijke smartphones uit komt binnenkort ?

[ Voor 5% gewijzigd door ObiTewodros op 05-10-2015 19:50 ]

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Heb zelf geen N5, maar ben zelf ook naar iets vergelijkbaars opzoek wat jij zoekt. Ik denk dat de Xiaomi Mi 4c erg interessant is. Echter komt er wel wat meer bij kijken vanwege het importeren. (En niet alle 4G netwerken worden ondersteund.)

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
user_tweakers schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:26:
Heb zelf geen N5, maar ben zelf ook naar iets vergelijkbaars opzoek wat jij zoekt. Ik denk dat de Xiaomi Mi 4c erg interessant is. Echter komt er wel wat meer bij kijken vanwege het importeren. (En niet alle 4G netwerken worden ondersteund.)
Hoe zit het met garantie als je uit China bestelt.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
ObiTewodros schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:47:
[...]

Hoe zit het met garantie als je uit China bestelt.
Voordat je zomaar ergens koopt zou ik het bij een betrouwbare webshop kopen. Zo lees ik veel goede berichten over IbuyGou.

Zelf heb ik een keer een toestel ("W450") gekocht bij Pandawill. Deze was kapot gegaan en terugsturen zou mij 40 euro kosten. Aangezien de telefoon maar 60 euro kostte heb ik dit niet gedaan. Meestal ga ik er vanuit dat de garantie te verwaarlozen valt. Dat is Xiaomi wel een bekend/goed merk dus je kan wel verwachten op een goedwerkende en degelijke telefoon.

Verwijderd

Sony Xperia Z3 compact! Heb ik ook en is een prima telefoon!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44
Moto x.

Wileyfox Swift ziet er ook leuk uit. Hou je nog geld over.
Pagina: 1