Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van de Trust GXT 25 muis. Ikzelf vond het altijd een fijn ding, totdat hij het sinds gisteren spontaan niet meer doet. Toen ik de muis uit de usb haalde en deze er vervolgens weer in deed kreeg ik een foutmelding van windows: 'Het laaste USB-apparaat dat u op deze computer hebt aangesloten, heeft een storing veroorzaakt. Wndows herkent het apparaat niet meer.'
Bij apparaatbeheer staat het volgende: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43).
A request for the USB device descriptor failed.
Nu heb ik werkelijk alles al geprobeerd: elke usbdriver proberen te updaten, verwijderen en opnieuw installeren, you name it. Nog steeds wordt mijn muis niet herkent. Maar wanneer ik de muis aan sluit kleurt hij gedurende 2 tot 3 seconde rood, waarna hij weer uit valt. Tevens werkt hij ook niet meer op andere computers.
Elke andere muis werkt wel gewoon nog op mijn pc.
Weet iemand wat er aan te doen is zodat deze muis weer gaat werken, het feit dat hij nog licht geeft en 'gedetecteerd' wordt zou toch moeten zeggen dat hij het nog doet?
Ik hoop enige informatie te mogen ontvangen
Bij apparaatbeheer staat het volgende: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43).
A request for the USB device descriptor failed.
Nu heb ik werkelijk alles al geprobeerd: elke usbdriver proberen te updaten, verwijderen en opnieuw installeren, you name it. Nog steeds wordt mijn muis niet herkent. Maar wanneer ik de muis aan sluit kleurt hij gedurende 2 tot 3 seconde rood, waarna hij weer uit valt. Tevens werkt hij ook niet meer op andere computers.
Elke andere muis werkt wel gewoon nog op mijn pc.
Weet iemand wat er aan te doen is zodat deze muis weer gaat werken, het feit dat hij nog licht geeft en 'gedetecteerd' wordt zou toch moeten zeggen dat hij het nog doet?
Ik hoop enige informatie te mogen ontvangen
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2