Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 700772

Topicstarter
Hoi,
Ik zoek iemand die mijn scherm van mijn lg kan vervangen. Ik heb er zelf weinig verstand van en durf het dus niet zelf te doen. Op internet kosten deze reparaties tot boven de 170 euro terwijl je de onderdelen voor minder dan 40 euro kan kopen(weleens waar mindere kwaliteit maar goed genoeg). Is er toevallig iemand die het leuk vind om te doen het liefst in de provincie gelderland. Natuurlijk voor een kleine vergoeding!

Gr
Maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:45
Anoniem: 700772 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:03:
Hoi,
Ik zoek iemand die mijn scherm van mijn lg kan vervangen. Ik heb er zelf weinig verstand van en durf het dus niet zelf te doen. Op internet kosten deze reparaties tot boven de 170 euro terwijl je de onderdelen voor minder dan 40 euro kan kopen(weleens waar mindere kwaliteit maar goed genoeg). Is er toevallig iemand die het leuk vind om te doen het liefst in de provincie gelderland. Natuurlijk voor een kleine vergoeding!

Gr
Maikel
Ik heb mijnes in Wageningen bij Mobile House laten fixen voor 120 euro(uurtje wachten). Het zelf doen Is echt een hels karwei afgaande op de video's op YouTube.

Mocht je info willen PM me maar

[ Voor 58% gewijzigd door mad-dog op 05-10-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hiervoor is de http://tweakers.net/aanbod/ bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

The Wizard

Moderator Mobile
Daarvoor hebben we op Tweakers V&A. Topic gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.