Dns instellingen freesco netwerkje en welke ISP

Pagina: 1
Acties:

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Welke dns adressen moet ik adden bij dns instelling voor mijn workstations in windows zowiso de router en verder ??? ook nog de ISP ofzo .... En welke isp gebruiken jullie met freesco ik heb het gevoel dat wanadoo Het niet goed doet :? iemand een idee

BVD K03K

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je het eea op je freesco-pc goed instelt en je dhcp activeert stuurt freesco dit allemaal mee naar je windows clients als deze op dhcp zijn ingesteld. Als je je freesco ook als dns hebt ingesteld dan kun je je win-pc-tjes als dns naar freesco laten kijken.
O ja, ik heb gewoon kabel (slownera) en dat werkt perfect...

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:58

Whizzer

Flappie!

Op dinsdag 19 juni 2001 16:13 schreef teigetjuh het volgende:
Als je het eea op je freesco-pc goed instelt en je dhcp activeert stuurt freesco dit allemaal mee naar je windows clients als deze op dhcp zijn ingesteld. Als je je freesco ook als dns hebt ingesteld dan kun je je win-pc-tjes als dns naar freesco laten kijken.
O ja, ik heb gewoon kabel (slownera) en dat werkt perfect...
klopt... je zou eventueel als dns'en de ip-nummers van je provider gebruiken op de clients, maar normaal gesproken moet het toch zo zijn dat je de freesco bak als dns opgeeft bij je clients (al dan niet via dhcp).. Dat ding is caching DNS....

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...