Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adri93
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-01-2021
beste mensen,

Ik ben benieuwd hoe een matchingscore model in elkaar is gezet. Een model wat bedoeld is om de vraag en aanbod te kunnen matchen, waarbij een aantal zoekcriteria achter zitten.

Kan iemand een helpende hand aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt. Een match tussen 2 zaken, is altijd gebaseerd op criteria. Sterker nog; als jij op Marktplaats zoekt op "scooter", dan wordt er gekeken naar welke advertenties een match hebben met "scooter" en daar wordt dan een bepaalde score op losgelaten.

Doordat bepaalde bedrijven, zoals Google en Amazon, hun matching-criteria met hand en tand proberen te verbergen/verdedigen, zijn de marktleider in hun segment. Een duidelijk/sluitend antwoord op jouw vraag zal je dan ook niet krijgen.

Ongetwijfeld ga je zometeen je startpost editen met aanzienlijk meer info over wat je precies wil bereiken, waarom dit in "Werk en Inkomen" thuishoort (in plaats van "Programming") en waar je precies tegenaan loopt waar je vragen over hebt.

Wil je zelf wat "onderzoeken"; het simpelste is om een Wordpress installatie te draaien en aan de slag te gaan met de tag/search-cloud en aan de hand hiervan je database/resultaten/opdrachten na te lopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Allereerst welkom op GoT. :)

We verwachten bij het openen van een topic dat deze voldoende informatie bevat zodat er een beeld gevormd kan worden over het probleem dat je ervaart. Jouw topic start is zodanig summier dat andere gebruikers er weinig mee kunnen en ik verwacht ook niet dat er een redelijke discussie zal ontstaan.

Wat we van een goed topic verwachten kan je lezen in Het algemeen beleid #topicplaatsen.

Vanwege bovenstaande sluit ik dit topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Dit topic is gesloten.