Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09:11
Beste tweakers,

Mijn vriendin zoekt een nieuwe telefoon die ze veel zakelijk gaat gebruiken, dwz veel mailen en bellen.
Heb al enig onderzoek gedaan en ze wilt zelf graag voor de HTC 626 gaan maar mijn gevoel zegt dat het toestel aardig aan de prijs is voor wat je krijgt hardwarematig.
Daarom vraag ik jullie enig advies! Bij voorbaat veel dank!

Ik zoek een?
Telefoon voor mijn vriendin aangezien ze haar Xiaomi M2S vakkundig heeft gesloopt.

Wat is je budget?
Tussen de 200 en 260e

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze moet er veel op mailen en appen verder maakt het niet veel uit. Het zou fijn voor haar zijn als ze een aantal apps erop kan installeren en af en toe een boek erop kan lezen. Dit deed ze op de M2S ook al. Een stevig telefoontje mag het ook wel zijn aangezien deze wel een aantal keer wat flinke klappers krijgt te verduren.

Wat heb je zelf al gevonden?
HTC 626, Sony Xperia M4, LG G2 of Motorola Moto G 2015

Welke vragen heb je hier nog over?
Persoonlijk wilt ze graag de HTC aangezien ze daar het beste gevoel bij heeft. Ik neig zelf meer naar de Sony of de Motorola vanwege de prijs. (ze heeft ook al een telefoon in een glas bier van zijn levenslust ontdaan :O ). Misschien een lumia telefoon die haar ook goed zal bevallen al kan ze een aantal apps niet installeren wss aangezien ze soms wel eens een spelletje installeert.

Fugitive2008 wijzigde deze reactie 05-10-2015 15:58 (14%)

• Springuin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11 14:26
De Moto G is waterdicht, misschien is dat een interessante feature?

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-11 14:42
Ik vermoed dat de Moto G een paar stappen te ver terug is. De moto E (met zelfde soc, maar veel minder pixels) heeft veel last van GUI-lag. Met een HD paneel zoals in de Moto G zal dit vermoedelijk alleen maar toenemen. Ik denk dat ze met een G2 veel plezier zal hebben. Mooi paneel, snelle SoC, redelijke camera. (beter een voormalig high-end toestel imo dan een sub-mid-range)

• Fugitive2008
quote:
eL_Jay schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Ik denk dat ze met een G2 veel plezier zal hebben. Mooi paneel, snelle SoC, redelijke camera. (beter een voormalig high-end toestel imo dan een sub-mid-range)
Ja dat denk ik ook wel, keek even naar de beschikbaarheid van het toestel in de pricewatch en het is maar op enkele plekken te koop, en de winkel die het toestel voor een mooie prijs aanbied krijgt weinig goede reviews.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07:49
Moto x 2014? Erg compact en vlot ding.

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08:38
Bij de Media Markt (Nieuwegein) is de LG G3 te koop voor ~€300, ik was voor de mijne nog geen twee weken geleden €303,- kwijt. Weet ook niet of dat in iedere Media Markt zo is, maar als je in de omgeving van Utrecht woont kan het de moeite waard zijn lijkt me.

• Fugitive2008
Denk dat de LG G3 net een stapje te duur is uiteindelijk wanneer er ook een hoesje bij moet komen. Zal de prijs daarop aanpassen. Moto X is ook een erg interessant toestel! Jammer dat er geen MicroSD slot in zit.
Maar goed zal tussen een aantal kwaden moeten kiezen.

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03:47
Lumia 640 al eens bekeken? Voor dat geld kan ze er twéé slopen en hij presteert beslist bovengemiddeld voor zijn prijsklasse.
Dan krijg je natuurlijk weer 't app-verhaal, maar misschien zijn de spelletjes, die ze speelt er wel gewoon? Kwestie van even checken, want uiteindelijk is 't volkomen oninteressant, of er nu duizend of honderdduizend apps zijn, zolang die tien of twintig apps, die je zelf gebruikt, er maar zijn.

• Fugitive2008
Ja de lumia is ook al een keer de revu gepasseerd maar een windows phone is geen optie. Denk dat de moto X de beste optie is uiteindelijk al is het enige probleem daarbij dat er geen sd kaartje in gaat dus laat ik hopen dat 16Gb voldoende is.

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:47

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

quote:
Marly schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:16:
Lumia 640 al eens bekeken? Voor dat geld kan ze er twéé slopen en hij presteert beslist bovengemiddeld voor zijn prijsklasse.
Dan krijg je natuurlijk weer 't app-verhaal, maar misschien zijn de spelletjes, die ze speelt er wel gewoon? Kwestie van even checken, want uiteindelijk is 't volkomen oninteressant, of er nu duizend of honderdduizend apps zijn, zolang die tien of twintig apps, die je zelf gebruikt, er maar zijn.
Dit, de 640 of 640XL. Ziek veel bang4bucks. Prima toestel, stabiel, snel, en eenvoudig in gebruik (WP he). Topapparaatje.

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True