Zo'n 2 maanden geleden heb ik een laptop aangeschaft voor schoolgebruik. Wat mij opviel, was dat je niet heel lang op de accu kon werken. Nu heb ik vaak de beschikking over een stopcontact (opleiding tot applicatie-ontwikkelaar), maar alsnog blijft het een puntje.
Het betreft deze laptop: pricewatch: Lenovo B50-80 (80EW00HENX)
De laptop zit nu op 71%, full brightness (wat al niet heel helder is bij deze laptop
) en er is nog 1 uur en een kwartier resterend. Geen batterijbesparening en gewoon het gebalanceerde profiel.
Op batterijbesparing en het energie besparende energieschema, met de helder behoorlijk omlaag zat hij zo'n 10 minuten geleden op 2u en 20 minuten. Alsnog niet heel denderend.
Gewoon gebalanceerde energieschema, geen batterijbesparing en een batterij van 100% en hij kan waarschijnlijk nog geen 2 uur op de accu.
Mijn vraag is dan ook: is zoiets normaal?
Het betreft deze laptop: pricewatch: Lenovo B50-80 (80EW00HENX)
De laptop zit nu op 71%, full brightness (wat al niet heel helder is bij deze laptop
Op batterijbesparing en het energie besparende energieschema, met de helder behoorlijk omlaag zat hij zo'n 10 minuten geleden op 2u en 20 minuten. Alsnog niet heel denderend.
Gewoon gebalanceerde energieschema, geen batterijbesparing en een batterij van 100% en hij kan waarschijnlijk nog geen 2 uur op de accu.
Mijn vraag is dan ook: is zoiets normaal?