Nav de gelijknamige topic, Macbook Air start helemaal niet meer op.gezien het feit dat ik hetzelde probleem zit, heb ik maar een nieuwe topic aangemaakt.
Ik heb voor mijn zoon een 2e hands Apple Macbook Air aangeschaft, en na een aantal dagen komt hij naar mij toe dat de machine steeds korter aanblijft.
Ik heb eens gekeken, maar de laptop staat op de eettafel, geen matje oid er onder.
Na 3 x was het helemaal afgelopen.
Volgende al gedaan:
Resetting NVRAM
Shut down your Mac.
Locate the following keys on the keyboard: Command (⌘), Option, P, and R.
Turn on your Mac.
Press and hold the Command-Option-P-R keys immediately after you hear the startup sound.
Hold these keys until the computer restarts and you hear the startup sound for a second time.
Release the keys.
----------------
[V] done
Lader los
Power button indrukken en inhouden.
Lader aansluiten terwijl je de powerknop blijft indrukken.
Na 10 seconden de knop loslaten en nog een keer indrukken.
-------------------
[V] done
Had nog even gekeken of het 'De System Management Controller (SMC) van een Mac opnieuw instellen' mogelijk is, maar dit gaat niet, ik kan de accu niet verwijderen.
iemand een andere truuk ipv de machine in de vuilnisbak gooien?
Macbook Air 2011 (1e generatie?)(A1369) (4GB ram, 128GB harde schijf, i5 1.7 GHz).
Nieuwste versie OS X Yosemite geïnstalleerd.
Ik heb voor mijn zoon een 2e hands Apple Macbook Air aangeschaft, en na een aantal dagen komt hij naar mij toe dat de machine steeds korter aanblijft.
Ik heb eens gekeken, maar de laptop staat op de eettafel, geen matje oid er onder.
Na 3 x was het helemaal afgelopen.
Volgende al gedaan:
Resetting NVRAM
Shut down your Mac.
Locate the following keys on the keyboard: Command (⌘), Option, P, and R.
Turn on your Mac.
Press and hold the Command-Option-P-R keys immediately after you hear the startup sound.
Hold these keys until the computer restarts and you hear the startup sound for a second time.
Release the keys.
----------------
[V] done
Lader los
Power button indrukken en inhouden.
Lader aansluiten terwijl je de powerknop blijft indrukken.
Na 10 seconden de knop loslaten en nog een keer indrukken.
-------------------
[V] done
Had nog even gekeken of het 'De System Management Controller (SMC) van een Mac opnieuw instellen' mogelijk is, maar dit gaat niet, ik kan de accu niet verwijderen.
iemand een andere truuk ipv de machine in de vuilnisbak gooien?
Macbook Air 2011 (1e generatie?)(A1369) (4GB ram, 128GB harde schijf, i5 1.7 GHz).
Nieuwste versie OS X Yosemite geïnstalleerd.