Ik ga een stichting opzetten voor een goed doel.
Ik ben MS Developer bij een grote detacheerder en heb toegang tot MSDN en heb dus MS kennis.
Ik wil de volgende "pakketten" gaan gebruiken:
- Google apps als basis
- Office 365 small business premium
- Evernote voor notities (of misschien office 365)
- Remember the milk voor GTD implementatie
- Mindmeister voor mindmappen (ook gedeeld)
- ?
- Podio?
Nu loop ik tegen wat zaken aan en vroeg me af hoe jullie dit zouden oppakken.
Dubbele opties als Gmail Drive/Onedrive. Gmail mail vs outlook mail. Onenote vs evernote. Wat raden jullie aan?
Ik wil geen dubbele zaken hebben, dat lijkt me waardeloos. Ik speel nu een beetje met de pakketten office 365 en google apps maar heb nog niet genoeg kennis. Ik wil graag meters maken en niet veel tijd verspillen aan onzin dingen.
Collaboration vind ik erg belangrijk. Ik denk dat er best veel vrijwilligers mee gaan doen dus wellicht moet ik office 365 upgraden.
Iemand tips?
Ik ben MS Developer bij een grote detacheerder en heb toegang tot MSDN en heb dus MS kennis.
Ik wil de volgende "pakketten" gaan gebruiken:
- Google apps als basis
- Office 365 small business premium
- Evernote voor notities (of misschien office 365)
- Remember the milk voor GTD implementatie
- Mindmeister voor mindmappen (ook gedeeld)
- ?
- Podio?
Nu loop ik tegen wat zaken aan en vroeg me af hoe jullie dit zouden oppakken.
Dubbele opties als Gmail Drive/Onedrive. Gmail mail vs outlook mail. Onenote vs evernote. Wat raden jullie aan?
Ik wil geen dubbele zaken hebben, dat lijkt me waardeloos. Ik speel nu een beetje met de pakketten office 365 en google apps maar heb nog niet genoeg kennis. Ik wil graag meters maken en niet veel tijd verspillen aan onzin dingen.
Collaboration vind ik erg belangrijk. Ik denk dat er best veel vrijwilligers mee gaan doen dus wellicht moet ik office 365 upgraden.
Iemand tips?