Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laserscheermes

Pagina: 1
Acties:

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:40
Ik blijf het toch een gemis vinden dat jullie helemaal geen aandacht besteed hebben aan de Skarp Razor.
Het leek mij de ultimate vernieuwing en tweak, scheren met een echte Lightsaber in plaats van met middeleeuwse mesjes.
Dat geen enkele redacteur dit nieuwswaardig gevonden heeft. 8)7
Nooit meer scheermesjes kopen, alleen je batterij opladen.........
De laser gaat 137 jaar mee als je elke dag 1 uur scheert.......
En het kan droog.....
Wat dat voor impact zou kunnen hebben op de scheerindustrie? :w

https://www.kickstarter.c...shaving?ref=project_tweet

http://www.telegraaf.nl/d...vervangt_scheermes__.html

Gelukkig ziet de rest van de wereld hier wel iets in gezien ze inmiddels ruim 21x hun beoogde doel opgehaald hebben, en nog 13 dagen te gaan hebben.

Jammer, gemiste kans voor Tnet.

(jullie worden toch niet gesponsord door Gilette toevallig? ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Teijgetje op 05-10-2015 12:08 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ziet er zeer interessant uit! Maar zoals altijd, eerst zien, dan geloven. En om nu nog $189 neer te leggen...

En als ik de demo video bekijk, dan hebben ze nog wel even te gaan. Het duurt best lang voordat een haar gesneden is en er blijven nog best wel veel kleine (mini) haartjes over. Dus of je hiermee echt een glad scheerresultaat kunt bereiken betwijfel ik.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je een nieuws submit gedaan?

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 05-10-2015 11:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik zag deze ook voorbij komen en was ook benieuwd.

Net als Freakster86 aangeeft heb ik er wel mijn twijfels over.

Tijdens het bekijken van de video miste ik vooral een demonstratie van de scheermes op gezichtsbeharing. Al met al denk ik dat het geen goede vervanger zal worden van de huidige scheermesjes.

Vraag me af of het nodig was/is om hier een artikel over te plaatsen. Het concept is leuk, maar de uitvoering is tot nu toe niet goed.

Reviews

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het weinig zin heeft om hier in Geachte Redactie over de inhoud te gaan discussiëren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ha, @Teijgetje ik herinner me dat er een nieuwssubmit gedaan werd over het product en dat het toen al een dag of drie op Kickstarter stond en ook al op verschillende nieuwsoutlets. In principe hanteren we een bepaalde maximale tijd tussen het eerste 'nieuws' over iets en of we het nog plaatsen of niet.

Nu is Kickstarter een apart geval. Daar staan best vaak toffe dingen op waarvan elke Tweaker kan denken: yes! Hebben! Doneren! Perks! Pledge! Maar Kickstarter en the likes zijn en blijven onduidelijke platformen. Ik heb zelf al eens gehad dat iets ergens in oblivion verdween, dag 69 euro pledge...

Als het werkelijk op de markt komt, is het misschien nog een keer een bericht of een .geek waard, maar op dit moment ben ik - op persoonlijke titel - afwachtend en sceptisch.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Teijgetje
Volgens mij had ik het nieuws getipt maar stond het al in queu.
En al drie dagen op kickstarter en hier en daar al nieuwsberichten erover? :?

Jullie zijn anders ook niet van alleen maar scoops....... ;)

Was minimaal een leuk zondagmiddagitempje geweest.
Maar in verband met de massale omarming door de crowd, én het milieuaspect, zou het zelfs nu nog een leuk artikel zijn.
Andere insteek, nu al ruim 21x je streefbedrag halen is natuurlijk gigantisch.

En inderdaad heeft een verdere discussie hier weinig zin over het plaatsen, over de Skarp lijkt me prima, ook al is het eigenlijk een verkeerd forum.
De Skarp wordt hier als enigste genoemd.

@Freakster86 en Dennisk.
Zij geven aan dat scheren net zo snel gaat hiermee als nu met mesjes, zonder snijden, zonder geur of rook en zonder scheerschuim.
Helemaal onderaan staat nog een FAQ.

[ Voor 19% gewijzigd door Teijgetje op 05-10-2015 12:25 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Een volgend 'nieuwsmomentje' zou dan het moment zijn dat de campagne is afgelopen, waarbij je direct het uiteindelijke bedrag kunt noemen. Overigens zijn er zoveel leuke Kickstarter-campagnes dat je daar praktische elke dag wel een paar kunt uitvissen. Zoals eerder aangehaald moeten veel producten zich wel bewijzen.

• Teijgetje
[b]Zoals eerder aangehaald moeten veel producten zich wel bewijzen.
Ah, vandaar dat er regelmatig geruchten gepubliceerd worden....... ;)

Maar die $160.000 hadden ze nodig om de productie op gang te helpen, te finetunen en voor kwaliteitscontrole.
Het onderzoek en ontwerp is vrijwel klaar begreep ik.
Er is een werkend model maar dat kan natuurlijk altijd beter, met kleinere elektronica, of zuiniger, met genoeg funds.
En nu publiceren kan ze nog helpen, tweakers die het gemist hebben zouden nog kunnen bijdragen aan meer succes, ipv achteraf melden dat de fundraise gesloten is en het bedrag ruimschoots gehaald.

Maar ik begrijp jullie standpunt, alleen scoops, bewezen feiten en duurzaam beproefde verkrijgbare ultra-innovatieve producten....... :9

Anders kan je de slogan niet waar maken natuurlijk. :P
Wij stellen technologie op de proef......

Was ik even vergeten, sorry.... ;)

Ik kijk uit naar de hands-on.

[ Voor 24% gewijzigd door Teijgetje op 05-10-2015 14:45 ]

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Een volgend 'nieuwsmomentje' zou ook zijn het verbreken van het record op Kickstarter. (Die moet dan natuurlijk wel gesubmit worden).
Wat ze misschien nog wel eens zouden kunnen gaan halen zoals het nu gaat (nog 13 dagen te gaan).

Een volgend 'nieuwsmomentje' zou ook de tijd zijn dat het de Kickstarter-campagne kostte om hun doel te behalen. In dit geval hoeveel 'tijd' het ze kost om hun doel te halen.
(Wat zebinnen 48u gelukt iss).
letatcest schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:05:
Maar Kickstarter en the likes zijn en blijven onduidelijke platformen. Ik heb zelf al eens gehad dat iets ergens in oblivion verdween, dag 69 euro pledge...
En alle andere producten/games/watdanook die op Kickstarter verschenen zijn en waarover een artikel geschreven is op de dag van verschijnen of een dag later (laatste geval)? Zie hier onder:
ArtCraft Entertainment start Kickstarter-campagne voor mmog Crowfall;
Kickstarter-project biedt oled-schermpje aan om eigen smartwatch van te maken
Nederlandse start-up introduceert module om stopcontacten slim te maken
(En deze laatste met alle ontwikkelingen nog wel die er al zijn. Dan moet er daar nog een bij komen? Om eerlijk te zijn geloof ik dan ook niet dat Crownstone het gaat halen, zelfs niet met nog 39 dagen te gaan ;) ).

Punt is: we moeten kritisch blijven. Of hij nu gesubmit is of niet (wat dus wel zo lijkt te zijn).

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Teijgetje
Vickiieee schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:05:

Wat ze misschien nog wel eens zouden kunnen gaan halen zoals het nu gaat (nog 13 dagen te gaan).
Met nog 11 dagen te gaan staan ze nu op ruim 23x hun doelkapitaal.
In dit tempo zouden ze in 11 dagen nog ca 1,7 miljoen dollar ophalen.........

$5,5 miljoen totaal zou het record niet halen. :'( :+

Maar waarschijnlijk is dat ook gewoon geen nieuws voor al die mannen met baarden op dit forum..... :+
Zelfs niet dat de gemiddelde backer $196 steunt, wat ze inmiddels bijna een plek in de top 3 aller tijden oplevert qua funding per backer.
Gewoon staan ze pas op de 11e plaats aller tijden, met nog 11 dagen te gaan.

Jammer dat er dan weer wel geruchten verschijnen op de FP.......... :+

[ Voor 19% gewijzigd door Teijgetje op 07-10-2015 19:44 ]

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Als we het dan toch over een volgend nieuwsmomentje hebben, mag het feit dat het van kickstarter is gekicked niet ontbreken natuurlijk :P
http://www.nu.nl/gadgets/...rkend-laserscheermes.html

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
En dat hij nu op Indiegogo staat :) Bericht @ frontpage coming up :)

nieuws: Campagne laserscheermes gaat naar Indiegogo na schorsing Kickstarter

[ Voor 59% gewijzigd door arnoudwokke op 13-10-2015 10:17 ]

Pagina: 1