Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gebruikers registratie in excel 2013

Pagina: 1
Acties:

• S3rious
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07-2022
Beste,

Mijn kunsten in Excel zijn niet van die mate dat ik dit zelf kan oplossen.

Ik zou graag een excel bestand willen maken waarbij bezoekers zich kunnen inschrijven met hun naam en firma naam en locatie.
Hierbij moet een knop komen voor het inchecken en uitchecken wanneer ze ons weer verlaten met behulp van hun naam.
Ook moet hierbij een datum worden genoteerd voor in en uitchecken.
Dit allen moet worden geregistreerd in een lijst ( bijvoorbeeld op een tweede tabblad. )

graag hoop ik dat iemand even wat tijd heeft.

Mvg

Alvast bedankt

S3rious

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:05
Beste S3rious,

Wat jij wilt kan heel goed in excel. Zelf zou ik het doen met VBA in excel. Een userform voor het inchecken en eentje voor het uitchecken. Bijvoorbeeld op blad 1 alleen deze twee knoppen. En op blad 2 een lijst met alle data, eventueel gefilterd op nog binnen ja/nee.

Maar misschien heeft iemand een eenvoudigere manier?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

S3rious schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 04:56:

graag hoop ik dat iemand even wat tijd heeft.
Tijd voor wat? Om het in elkaar te zetten voor je?

Lastige is een beetje dat we graag willen helpen alleen niet alles van grond af aan willen opleveren. Als je iemand zoekt die dat wel voor je doet, zou ik adviseren om even een oproepje te plaatsen in http://tweakers.net/aanbod/

Als jij al een werkend Excel-sheet hebt en er niet uit komt met bepaalde formules/verwijzingen, dan graag de betreffende informatie volledig posten hier; mogelijk dat wij in een bepaalde formule sneller/beter zien waar het stokt en kunnen we eventueel een verbetering voorstellen.

Het lastige is dat je eigenlijk al begint met een "foute vraag": ik wil een Excel bestand waarin onbekenden (gasten) wijzigingen in kunnen aanbrengen. Had je al nagedacht hoe je dit gaat aanbieden zonder dat bezoeker A de gegevens van bezoeker B kan wijzigen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...waar je je probleem kunt dumpen en dan verwacht dat wij het even voor je oplossen..

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Overigens past dit topic beter in CSA, dus ik heb hem even verplaatst.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 05-10-2015 10:24 ]