Open of semi-open headset voor gaming.

Pagina: 1
Acties:

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-02 19:47
Ik zoek een open of een semi-open headset voor gaming.

Ik wil ongeveer 60/70 euro spenderen.

Ik ga het in mijn eigen kamer gebruiken dus vandaar ook dat het open of semi-open gaat worden. Ook krijg ik snel warme oren wat ik irritant vind. Op dit moment gebruik ik creative fatal1ty gaming headset.

Ik wil ook geen usb aansluiting. Tenzij het weer terug geconvert wordt naar 3.5 mm.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 05-10-2015 17:10 . Reden: Ontvet ]

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Standaard vraag: Wat heb je zelf al gevonden?

Ik kan je verder wel aanraden om niet naar een gaming headset te zoeken. Vaak krijg je voor hetzelfde geld een veel betere koptelefoon, als het geen gaming headset is. Kijk voor de grap eens in de pricewatch en kijk naar de fatsoenlijke audio merken (zoals Sennheiser).

• legendareN
  • Laatst online: 14-02 20:59
sennheiser doet niet veel in dat segment. De siberia v2 is een goede keuze.

Zelf al jaren siberia's. Nu bezig met de steelseries elite.

Van de v1 t/m v3 gehad. Heerlijk.

• Ethnic
Tk55 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 00:31:
Standaard vraag: Wat heb je zelf al gevonden?

Ik kan je verder wel aanraden om niet naar een gaming headset te zoeken. Vaak krijg je voor hetzelfde geld een veel betere koptelefoon, als het geen gaming headset is. Kijk voor de grap eens in de pricewatch en kijk naar de fatsoenlijke audio merken (zoals Sennheiser).
Deze vind ik wel goed eigenlijk maar volgens mij is het closed. Ik weet nog niet eens welke termen ik moet gebruiken maar goed.
pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart

Ik weet niet hoe ik open/semi-open headset moet zoeken. Ik kan geen resultaten vinden via google.

Koptelefoon + losse mic (mic moet wel vast kunnen zitten aan de koptelefoon) vind ik niet erg zolang het open is. En wordt dit niet duurder dan 70 euro? Paar tientjes kan ik misschien nog er bovenop gooien maar hoger wil ik ook niet echt gaan. Hierover had ik trouwens deze gevonden: pricewatch: Superlux HD-668B (Zwart)

Maar blijkbaar is het niet zo populair hier? Ik kon ook niet uitvogelen welke mic ik erop kon vastzetten.

Bedankt voor jullie snelle reacties trouwens!

[ Voor 13% gewijzigd door Ethnic op 05-10-2015 01:52 ]

• Ethnic
legendareN schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 00:33:
sennheiser doet niet veel in dat segment. De siberia v2 is een goede keuze.

Zelf al jaren siberia's. Nu bezig met de steelseries elite.

Van de v1 t/m v3 gehad. Heerlijk.
Bij sommige reviews heb ik gelezen dat het na lange game sessies je oren heel warm worden. Desondanks dat het open is? Misschien stelt ie zich aan.

• legendareN
  • Laatst online: 14-02 20:59
Ethnic schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 01:48:
[...]

Bij sommige reviews heb ik gelezen dat het na lange game sessies je oren heel warm worden. Desondanks dat het open is? Misschien stelt ie zich aan.
Nouja het zijn een soort lederen oortjes. Dst ligt aan de persoon zelf. Dat heb je bij iedere headset met een bepaalde grootte/dikte van materiaal.

Erg comfortabel is de headset ook. Draag zelf bril en weinig last van mn oren. Met sommige andere headsets in het verleden wel last daar mee gehad.

De headset is ook vrij licht, wat het erg prettig op het hoofd doet aanvoelen. Ook ben ik een fan van de hoofd band. Prettig systeem.

Enig nadeel is dar ik naar ongeveer 1.5 a 2 jaar het hoofd band hoor kraken. Maar als er audio afspeelt hoor je er niks meer van.

[ Voor 19% gewijzigd door legendareN op 05-10-2015 03:02 ]

Pagina: 1