Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een laptop ~800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag lezers,
sinds een jaar geleden ben ik meer gaan gamen, en mijn huidige laptop oververhit al na een half uurtje gamen. tijd voor een nieuwe dus, maar aangezien ik geen verstand heb van laptops vraag ik hier uw hulp.

ik heb mijn laptop tevens nodig voor school, maar het maakt me niet heel veel uit als hij te zwaar wordt.

ik sta open voor elk merk laptop.

omdat deze én mijn vorige 2 laptops last hadden van oververhitting, zou ik hier graag ook een advies over hebben.

ik heb al een beetje rondgesnuffeld op het internet en kwam uit bij onder andere de msi gp70 2pe-257NL leopard, de Asus F751LJ-TY086H en de Asus N551JQ-CN020H

alvast bedankt voor uw advies!

• Naightmehr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-11 17:50
Op het moment ben ik zelf aan het wachten voor lenovo's nieuwe reeks van laptops, de Y700 serie. Ik ben zelf erg geïnteresseerd in de Y700 versie met een AMD Carizzo FX-8800P processor en dedicated R9 graphics. Er komt ook een Intel/nvidia combinatie van deze laptop =)

http://news.lenovo.com/article_display.cfm?article_id=2055

Verwijderd

Topicstarter
ben bang dat k niet zo lang kan wachten :(
aangezien hij eerst nog nar europa moet komen en ik graag wat meer revieuws over lange tijd zou willen zien.
toch bedankt!

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 22:05
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:13:
omdat deze én mijn vorige 2 laptops last hadden van oververhitting, zou ik hier graag ook een advies over hebben.
Oververhitting in Laptops komt vaak door stofophoping. Daarom is het slim om minimaal 1x per jaar de laptop open te maken en te reinigen.

Daarnaast kun je als je de laptop op schoot gebruikt beter een Coolingpad eronder zetten. Meestal zitten hier ook extra ventilatoren in om te koelen maar het belangrijkste dat je laptop geen stof opneemt van je broek en andere kleding.

Ik zou eerst je laptop eens schoon maken zodat je daar nog een half jaartje mee uit kunt zingen. Kun je in dat half jaar een goede keuze maken voor een nieuwe laptop :)

Verwijderd

Topicstarter
Baudu schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:10:
[...]
Oververhitting in Laptops komt vaak door stofophoping. Daarom is het slim om minimaal 1x per jaar de laptop open te maken en te reinigen.
Helaas heb ik hier niet zo veel verstand van, dus zal ik daar een van mn vrienden voor moeten aankijken die dat wel heeft.
een coolingpad heb ik nu 3/4 maanden, en dat werkte in het begin prima. via een programmaatje (speedfan geloof ik) zag ik echter dat het nog steeds op verschillende plaatsen 90 graden of warmer werd.
met coolingpad kan ik 2 à 3 uur aan een stuk door gamen, maar daarna valt hij uit.

bedankt voor je advies!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:39

WCA

Als je straks toch de laptop hebt openliggen, vervang dan gelijk de koelpasta van de CPU/GPU. Die is waarschijnlijk compleet opgedroogd omdat geen enkele fabrikant een fatsoenlijke oplossing gebruikt.

Succes!

Share and Enjoy!

Verwijderd

thanightare7 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:26:
Op het moment ben ik zelf aan het wachten voor lenovo's nieuwe reeks van laptops, de Y700 serie. Ik ben zelf erg geïnteresseerd in de Y700 versie met een AMD Carizzo FX-8800P processor en dedicated R9 graphics. Er komt ook een Intel/nvidia combinatie van deze laptop =)

http://news.lenovo.com/article_display.cfm?article_id=2055
Komt deze ook in Nederland beschikbaar dan?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Jullie mening over 'Aldi-laptop'

Is dat niet gewoon wat?

http://aldi.medion.com/md99620/nl/?refPage=aldi

Overigens is een "gaming laptop" behoorlijke geldverspilling, het is jou geld dus druk kan ik me er niet om maken maar hou het wel in je achterhoofd. Koop een fatsoenelijk desktop PC voor minder geld met betere specs. Kan je van het geld dat je overhoudt een leuke tablet kopen.

[ Voor 53% gewijzigd door Postius op 17-11-2015 18:38 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1