Om eerlijk te zijn weet ik al behoorlijk goed wat ik wil hebben, en waarschijnlijk wordt het de Nexus 5X. De grootste reden voor dit topic is dat ik wat slechte dingen heb gehoord over de 5X, voornamelijk de hardware. Ik ben op zoek naar een telefoon waar ik lang mee kan doen, die dicht bij stock android zit, en het liefst te rooten is. Camera maakt mij vrij weinig uit, het belangrijkste vind ik dat ik snel een redelijke foto kan maken, kwaliteit maakt niet veel uit. Ik heb gedacht over een HTC of Motorola telefoon misschien, maar ik weet niet genoeg van de high-end telefoons om te weten of die een goede optie zijn.
Ik zoek een?
Android telefoon, liefst zo dicht mogelijk bij stock android, liever geen huawei.
Wat is je budget?
In principe geen budget, maar honderd euro meer voor bijna dezelfde telefoon liever niet uiteraard.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral whatsapp en reddit, aardig wat lezen, niet veel gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5X lijkt mij een goede optie, maar ik heb er wel wat negatieve dingen over gehoord.
Nexus 6P lijkt mij te groot, en is van huawei, heb ik persoonlijk niet heel veel vertrouwen in.
Galaxy S6 heeft te veel software aanpassingen van Samsung, en Samsung staat me sowieso niet heel erg aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is Huawei betrouwbaar/is de Nexus 6P goede kwaliteit?
Is de Nexus 5X een goede telefoon qua specs?
Ik zoek een?
Android telefoon, liefst zo dicht mogelijk bij stock android, liever geen huawei.
Wat is je budget?
In principe geen budget, maar honderd euro meer voor bijna dezelfde telefoon liever niet uiteraard.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral whatsapp en reddit, aardig wat lezen, niet veel gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5X lijkt mij een goede optie, maar ik heb er wel wat negatieve dingen over gehoord.
Nexus 6P lijkt mij te groot, en is van huawei, heb ik persoonlijk niet heel veel vertrouwen in.
Galaxy S6 heeft te veel software aanpassingen van Samsung, en Samsung staat me sowieso niet heel erg aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is Huawei betrouwbaar/is de Nexus 6P goede kwaliteit?
Is de Nexus 5X een goede telefoon qua specs?
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras