Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Meet de zekering even door met een multimeter, weet je meteen of ie stuk is of niet 
En verder lijkt een zekering me een zekering, of het nou glas of keramiek is. Keramiek beschermt iets meer bij grote stromen, maar dat valt in dit geval ook wel mee lijkt me.
Sowieso, neem aan dat je nog garantie hebt op dat ding?
En verder lijkt een zekering me een zekering, of het nou glas of keramiek is. Keramiek beschermt iets meer bij grote stromen, maar dat valt in dit geval ook wel mee lijkt me.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ja heb nog garantie
alleen heb ik geen multimeter maar zal morgen eens kijken of hier in stad ze verkopen
heb nog even open gemaakt wand vaak ruik je ook iets als door gebrand is maar binnen ruik nog naar new hout lucht en versterker ruikt ook lekker friss
en zie ook niks wat niet goed aan is dus hoop gewoon dat zekering niet goed was wat kan ook al is new
heb kunnen vinden wat T voor staat je heb zekering die snel en traag door branden T staat voor traag
heb nog even open gemaakt wand vaak ruik je ook iets als door gebrand is maar binnen ruik nog naar new hout lucht en versterker ruikt ook lekker friss
heb kunnen vinden wat T voor staat je heb zekering die snel en traag door branden T staat voor traag
[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 04-10-2015 23:54 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Een zekering is juist een beveiliging tegen grote stromen heThe Eagle schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:40:
Meet de zekering even door met een multimeter, weet je meteen of ie stuk is of niet
heb net new zekering gehaald en ze gaan meteen stuk als ik steker er in doe
straks maar even naar winkel bellen dat ze hem op kunnen komen halen
Edit: hij word als goed is donderdag op gehaald en ze ruil hem om voor new
Edit: hij word als goed is donderdag op gehaald en ze ruil hem om voor new
[ Voor 20% gewijzigd door Motaro op 05-10-2015 14:00 ]