Klipsch R-115SW zekering

Pagina: 1
Acties:

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-01 11:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

heb nu sinds paar dagen mooi klipsch R-115SW sub en 15 min terug ging al licht uit in mijn woonkamer heb nu licht weer aan alleen R-115SW wil niet aan gaan :( er zit zekering van type T5AH250 ceramic en door dat hij van ceramic kan ik niet zien of zekering is of nog erger is dat versterker stuk is

nu mijn vraag kan er ook ander zekering er in van glas als die ook 5AH is en 250v ? of moet echt een van ceramic zijn wand ik vraag me af of T5AH250 zo maar kan kopen hier in buur

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Meet de zekering even door met een multimeter, weet je meteen of ie stuk is of niet :)
En verder lijkt een zekering me een zekering, of het nou glas of keramiek is. Keramiek beschermt iets meer bij grote stromen, maar dat valt in dit geval ook wel mee lijkt me.

Sowieso, neem aan dat je nog garantie hebt op dat ding? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Motaro

Motaro

Topicstarter
ja heb nog garantie :) alleen heb ik geen multimeter maar zal morgen eens kijken of hier in stad ze verkopen

heb nog even open gemaakt wand vaak ruik je ook iets als door gebrand is maar binnen ruik nog naar new hout lucht en versterker ruikt ook lekker friss :) en zie ook niks wat niet goed aan is dus hoop gewoon dat zekering niet goed was wat kan ook al is new

heb kunnen vinden wat T voor staat je heb zekering die snel en traag door branden T staat voor traag

[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 04-10-2015 23:54 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

The Eagle schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:40:
Meet de zekering even door met een multimeter, weet je meteen of ie stuk is of niet :)
En verder lijkt een zekering me een zekering, of het nou glas of keramiek is. Keramiek beschermt iets meer bij grote stromen, maar dat valt in dit geval ook wel mee lijkt me.

Sowieso, neem aan dat je nog garantie hebt op dat ding? :)
Een zekering is juist een beveiliging tegen grote stromen he ;) dus die kunnen altijd gaan lopen bij 100mA of bij 5A. Zo ik heb wel paar ontploffende glas zekeringen gezien. dan is keramiek steviger dan glas. maar voor de rest boeit nie zo

Iperf

• Motaro

Motaro

Topicstarter
heb net new zekering gehaald en ze gaan meteen stuk als ik steker er in doe :( straks maar even naar winkel bellen dat ze hem op kunnen komen halen

Edit: hij word als goed is donderdag op gehaald en ze ruil hem om voor new

[ Voor 20% gewijzigd door Motaro op 05-10-2015 14:00 ]