Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Beste forum leden,

Ik heb een iPhone 4s liggen met een iTunes teken in het scherm. Herstellen van de iPhone gaat elke keer fout en iTunes geeft foutcode 50 aan. Verschillende laptops gebruikt maar krijg telkens de zelfde melding. Op de Apple website worden veel iTunes codes besproken maar code 50 kom ik niet te tegen. Verschillende usb-kabels gebruikt heeft ook niet geholpen op een forum las ik dat het aan de dockconnector zal liggen die heb ik vervangen, heeft helaas ook niet geholpen. iPhone krijg ik niet in de DFU mode alleen in restore mode.

Wie weet een oplossing om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 19:09
Hoezo krijg je de telefoon niet in DFU? Je weet zeker dat je de stappen goed doorloopt? Als de telefoon echt niet in DFU wil is dat wellicht je probleem..

Code 50 heeft te maken met een conflict bij het wegschrijven van de bestanden. De dock-connector was dus een goede om te vervangen. Als dat het probleem niet oplost lijkt het mij een probleem op het mainboard. Geen waterschade o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
endness schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:23:
Hoezo krijg je de telefoon niet in DFU? Je weet zeker dat je de stappen goed doorloopt? Als de telefoon echt niet in DFU wil is dat wellicht je probleem..

Code 50 heeft te maken met een conflict bij het wegschrijven van de bestanden. De dock-connector was dus een goede om te vervangen. Als dat het probleem niet oplost lijkt het mij een probleem op het mainboard. Geen waterschade o.i.d?
iPhone heeft absuloot geen waterschade heeft altijd gewerkt tot het herstellen van de iPhone en updaten naar iOS 9. Zal nogmaals proberen de iPhone in DFU mode te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
moca007 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:34:
[...]

iPhone heeft absuloot geen waterschade heeft altijd gewerkt tot het herstellen van de iPhone en updaten naar iOS 9. Zal nogmaals proberen de iPhone in DFU mode te krijgen.
Inmiddels de iPhone weten te krijgen in de DFU mode maar helaas krijg weer foutcode 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Iemand anders een truckje om de iPhone weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
moca, als je nog iets wilt toevoegen aan je post dan kun je daarvoor de "edit" knop gebruiken. Meerdere posts zijn niet de bedoeling, want dan kick je het topic steeds weer omhoog :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb precies het zelfde probleem alleen ik heb een iphone 5s en het ging zo ongeveer 2 maanden geleden kon de telefoon de simkaart niet lezen, stond links boven heletijd zoeken... toen ben ik naar icentre gegaan die hebben mij verteld dat ik hem moest herstellen via itunes eerst een bake up maken natuurlijk en sinds dien krijg ik ook altijd foutcode 50 en icentre kon ook niks meer doen voor mij jammer dit dus ik lees mee

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 23:42 ]

Pagina: 1